Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lillis - 31 oktober 2009 11:44

                                    ÖNSKAR ALLA EN BRA OCH FIN HELG

   Ta hand om er

Av Lillis - 30 oktober 2009 11:44

 En vacker fredag har vi men det blåser och är lite små kyligt ute.Har varit ner på stan och uträttat lite saker och även handlat hem mat till helgen.Passade även på att titta lite i affärerna, oj så mycket snygga kläder dom fått in men i dag handlade jag inte något. Ska gå ner nästa vecka och se om jag får tag i något att sätta på mig till Nyår.

Snuttan och jag önskar er alla en bra Halloween

Av Lillis - 29 oktober 2009 11:27

 I dag så lyser solen med sin frånvaro,men luften är skön och behaglig.Är det någon som är bra på att tyda drömmar,

har drömt om ormar att jag lekte och kelade med dom, men i verkliga livet så är jag livrädd för ormar kan nästan inte

titta på något program med ormar. På eftermiddagen så ska jag över till Anita en sväng och få lite kaffe.

 I kväll så blir det att fortsätta att titta på Inlåst

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 28 oktober 2009 11:42

 En solig och vacker dag har vi här i stan,det var så himla skönt ute. Nu på morgonen har jag städat och fejat i

mitt krypin,det blir ju ganska så mycket katthår vill jag lova.När jag städade som bäst så ringde min ungdomskärlek

och undrade om vi kunde träffas och ta en promenad och sedan gå och fika.Så nu är det avklarat och trevligt var det oxå. I kväll så får man fortsätta att titta hur det går för våra bönder,ska bli kul att se.

Önskar er alla en bra onsdag

.

Av Lillis - 27 oktober 2009 11:26

Har varit ute på en riktig långpromenad nu på morgonen det var varmt och skönt ut,nu börjar oxå solen på att

titta fram så härligt.Om en stund så ska jag gå på fotvård,har fått nageltrång på stortån och det gör så ont

så jag känner att jag behöver få hjälp med detta.Annars så händer det inte så värst mycket mer i dag förutom

att jag ska laga lite mat åt mig.

Ha en fortsatt bra dag och kväll

Av Lillis - 26 oktober 2009 08:31

 En disig och mycket grå morgon inte ett dugg rart.Ska snart i väg till tandläkaren och det är inget kul men man är ju tvungen. I går kväll så var Rita och jag och tittade på en fantastisk lasershow som var över Eskilstuna ån, det handlade om att E-tuna firade 350 år och killarna i Kents hade skrivit musiken,handlade om Smedjorna, Smederna och allt annat som rör E-tuna, helt otroligt vackert och det hela avslutades med ett vackert fyrverkir.Hur mycket folk som hels trotst att det regnade,kul att folk ställer upp när det ordnas saker

Önskar er alla en bra dag

Av Lillis - 24 oktober 2009 13:58

 Lika grått och trist väder i dag regnet hänger i luften,har varit ute och gått en promenad men det var inte skönt.

Blir ett kort inlägg för jag har inget att skriva om. Glöm inte att ändra klockan i natt.I kväll så blir det lite problem när det gäller tv ska jag titta på Dansbandskampen eller Körslaget det får tiden utvisa

Önskar er alla en bra och skön helg

Av Lillis - 23 oktober 2009 12:36

Grått och trist ute.Gårdagen gick i lathetens tecken,nu på morgonen tog jag igen lite av det jag skulle gjort i går, plockade fram snabeldraken och körde några varv.Har även varit ut och handlat till helgen.Siv ringde från stan och undrade om jag inte kunde komma ner och fika och prata bort en stund,och jag var inte svår att övertala, så nu har jag nyss kommit hem.Skulle ringa ett viktigt samtal och när jag lyfter luren är telefon helt död,har ringt och felanmält den får vänta 5 arbetsdagar innan den går igen,då är det tur att man har mobil

På eftermiddagen så kommer Rita över en sväng

Önskar er alla en bra helg

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards