Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under augusti 2009

Av Lillis - 31 augusti 2009 11:20

  Ny vecka nya utmaningar får se vad den här veckan har att erbjuda hoppas på något bra.

 En vacker höstdag har vi här men det blåser av bara sjutton. Anita och jag har varit ut på en riktig långpromenad nu på morgonen.Sedan gick jag ner på stan en sväng skulle titta efter en tunika,men jag hittade ingen som föll mig i smaken.På eftermiddan så får jag hämta min cykel som jag hade punka på det är svårt att klara sig utan när man är van att cykla mycket

Ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 29 augusti 2009 11:50

 Solen är framme men väldigt blåsigt och kallt.Syns att hösten närmar sig,bladen på träden börjar att ändra färg.

 Var ner en snabbis på stan och tittade på den internationella matmarknaden, ostar i alla möjliga former,smakade på Spansk Paella som var så god. I ett stånd så var det bara oliver som var saltade,en del var inlaggda.Ja,don hade nästan allt i matväg

En fin dag önskar jag er

Av Lillis - 28 augusti 2009 08:42

 I går så började Nordic Fringe Festival här i stan och ska på gå ända till på söndag.På Frisdagstorget så har dom internationell matmarknad och det doftade vitlök så gott var ner och tittade på det i går.Annars är det inget som lockar mig,men jag behöver inte se allt

 I dagens tidning så kan man läsa att branden på Statt var ett jobb för 29åringen som sitter häktad att göra sig skuldfri till organiserade brottsligheten.

 I dag så är det sol och moln om varannat.Nu om en stund så ska jag cykla hem till Greta och fika

En trevlig och bra fredag önskar jag er alla

Av Lillis - 26 augusti 2009 11:49

 Regnet det bara öser ner,men jag har iallafall varit ute och gått det blir som ett gift att jag måste ut varje dag trots vädret.

 Som jag skrev i går så var jag utan mailadress och har varit en vecka,i morse så började mailen på trilla in igen men inte har tele2 medelat mig och det skulle dom göra när allt funkade igen,men nu är jag nöjd och glad igen

Ha en bra tisdag

Av Lillis - 25 augusti 2009 12:21

 Även i dag så har vi en vacker dag,har varit ute på min vanliga promenad

 Är så irriterad på tele2,för ett tag sen så bytte jag till mobilt bredband,

Upptäckte att jag inte fick några mail då ringde jag upp tele2 när jag bytte så försvann min mail adress och det talade dom inte om,nu försöker dom att ordna till så att jag får samma adress som förut,men ddet verkar som det tar tid

Önskar er en bra tisdag

Av Lillis - 24 augusti 2009 11:37

 En vacker och fin måndag har vi här i stan solen skiner och det är så skönt.

  Måste få visa min Orchidee som blommar så fint.

 Har varit och tittat till Marias lägenhetn en sista gång för i kväll så kommer hon hem.Har även varit och betalt Sivs och min resa till Åland så nu är det fixat och klart.På eftermiddan så ska jag gå ut och ta en långpromenad i det fina vädret.I kväll så får jag fortsätta att titta på Himmelblå

Önskar er alla en fortsatt bra dag

Av Lillis - 22 augusti 2009 15:04

  Här regnade det på förmiddagen som bara den.Vid lunchtid så slutade det att regna.Jag trotsade regnet och gick över till Marias lägenhet och kollade att allt var som det skulle,hon bor ju mitt inne i stan och det är så mycket som händer där

 Om en stund är jag bjuden till Anita på eftermiddags kaffe så då går jag över och pratar bort en stund

Önskar er alla en bra och fin lördag

Av Lillis - 21 augusti 2009 11:29

  Nu är det fredag igen och veckorna bara rusar fram.

  Vädret är varmt och skönt men ingen sol än så länge men det kanske kommer

  I dag så ska jag inte göra något särskilt bara ta hand om mig själv och lilla

Snuttan

   Önskar er alla en bra fredag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards