Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Lillis - 13 augusti 2014 10:12

                                Festival i dagarna 3 började förra torsdagen och 

                                höll på hela helgen, så mycket folk som var ute och

                                tittade och många bra artister som uppträdde.

                                I lördags så var Anita och jag ute i några timmar

                                och tittade.

                                Ni som varit med mig några år på bloggen kanske

                                kommer ihåg Peters Thailändska flickvän Kade, nu

                                kom hon till Sverige i måndags och den här gången

                                så får hon stanna i 2år, så i går kväll kom Peter

                                och hon upp och hälsade på hos mig så kul att få

                                träffa henne igen.

                                Nu har vi fått lite svalare väder och det känns

                                ganska så bra.

                                 EN BRA OCH SKÖN ONSDAG ÖNSKAR JAG ER  

 

 

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards