Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

torsdag

Av Lillis - 28 februari 2008 14:30

Solen skiner man blir på topp humör, utom i morse då var det åter dax för min katt Snuttan att komma och väcka sin matte kl 04 då blir man jätte-glad, så nu har jag en liten fråga.Är det någon som vill köpa henne för 1,75? Ha ha ha. Det enda vettiga jag har gjort i dag, är att jag varit och tränat, men det är ganska skönt att få vara lat i bland. Ha en bra eftermiddag och kväll

               Kram Lillis

 
 
Cina

Cina

28 februari 2008 14:51

Hahahaha näää du får nog ha "katta" kvar, jag har 3 så jag klarar mig. Min Elvis gör likadant river i sängstolpen o så går man upp då går han o lägger sig...hahaha..

Ja ute skiner solen o det ser så skönt ut men fasen när man kommer ut då e det kallt.
Var på ljusterapin imorse så vi åkte vid 7.10 fytusan så kallt det var då.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
cattha

cattha

28 februari 2008 18:58

välkommen in i bloggvärlden ,alltid kul med nya bloggare
söt kisse,ja har 2katter o de väcker alltid oss haha
cattha(cinas granne)

http://catthas.bloggagratis.se

 
ugglan

ugglan

28 februari 2008 20:08

Visst är det skönt att få lata sig vissa dagar.... Men egentligen tycker jag nog inte att du latat dig om du tränat.... Ja ja, allt är ju relativt.

Välkommen till bloggvärlden!! Hoppas du kommer att tycka om att blogga. Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

28 februari 2008 21:26

Vilken läcker design du har på din sida.

http://violett.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

28 februari 2008 22:57

Välkommen till bloggvärlden..
Ser din lilla kissekatt i soffan.. Gullig. Men jag vill inte köpa den, är allergisk mot katter, men söta är dom att titta på...
Ha det gott!

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Marianne

Marianne

28 februari 2008 23:27

Tack för besöket på min blogg, jag har länkat upp dig.
Ibland så undrar man vem som äger vem och vem som bestämmer, djuren eller vi. Mina hundar kan få för sig att väcka mig ibland och då är de billiga. Men oftast är de riktiga sjusovare.
Du undrade om hur man ser att det är Demodex. Det kan vara mycket svårt att få en diagnos, ofta så förväxlas Demodex med t.ex rävskabb och allergi. Gå in på denna länk så kan du läsa mer där.
http://www.pinschersektionen.se/halsa/Demodex.doc

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 februari 2008 11:15

Hej
Om din dotters valp har problem med klåda ska de ta den till veterinären som kan ta ett skrapprov på tassarna och skicka för analys. Det blir bäst för valpen att få en snabb diagnos och sen betydligt billigare för hundägaren.
När det gäller blandrashundar så gäller köp- trygghetslagen även för dem. Den är på tre års köptrygghet för dolda fel hos valpen och säljaren ska stå för alla eventuella kostnader för dessa fel. Du eller din dotter får gärna ringa/maila mig om det är några frågor som jag kan hjälpa er med. tel+mail finns på min hemsida www.ekoxenskennel.se
Lycka till
Marianne

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards