Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Tillbaka

Av Lillis - 26 maj 2008 17:00

 Nu är jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll.

Vilket underbart väder vi haft i helgen,har varit ute i Vilsta hos min dotter Carina och setat i solen. I dag har vädret oxå varit bra.Har varit och klippt mig så nu är det bara att lägga i lite färg i håret då blir man som ny igen. Annars har det inte hänt så värst mycket

 Ha en bra kväll

 Kram

 
 
karin

karin

26 maj 2008 19:23

Du kan få lite grå färg av mig så blir du som ny. När kommer du o hälsar på, så vi kan ta ett glas vin eller två????
Ha en go kväll
Kramen

http://skogsfrun

 
Sigge

Sigge

26 maj 2008 20:29

Hittade hit från nån annan blogg så jag passar på att lämna ett tassavtryck.
Är ganska ofta i Eskilstuna fast jag bor ett par mil därifrån

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

26 maj 2008 20:33

de är toppenskönt att klippa sig,jag vill också ha slingor i,nu till sommaren,de är så fint
ha de gott
cattha

 
Marianne

Marianne

26 maj 2008 21:15

Jag har också haft ett par dagars blogguppehåll. Tiden räckte inte till för datorn.
Det är skönt att vara nyklippt. Jag åker till staden och klipper mig en gång i månaden. Hade jag inte gjort det är risken stor att jag inte lämnat skogen för något stadsbesök. Hoppas du har haft en skön helg.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 maj 2008 21:45

Härligt att vara nyklippt nu när du snart skall ut på böljan den blå!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

26 maj 2008 21:54

Tänk va bra det är med lite färg så att vi kan förnya oss

http://Prilyckans

 
Ruth

Ruth

26 maj 2008 22:26

Skönt med några dagars slappa och mys. Att förnya sig med klipp och färg gör en så nöjd och belåten då skiner man i kapp med sommarsolen.

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards