Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under oktober 2008

Av Lillis - 21 oktober 2008 15:06

 Regnat hela förmiddagen, det har nästan varit mörkt ute hela dan. Var ute på förmiddan och gick en sväng så man får lite luft.Sedan var jag till Postenoch hämtade den fina och vackra handduken som jag vann på utlottningen hos Yvonne, är så glad för den.

Tänkte i morse att jag skulle gå och träna men det stannade vid tanken,får ta mig i kragen och gå ner på Torsdag.Om en timme ska jag gå över till en väninna och dricka kaffe och prata lite skit

Ha en bra kväll

Av Lillis - 20 oktober 2008 15:24

  En grå och trist dag.Har inte hänt så värst mycket och jag har åkt på bloggtorka

Tänkte att jag skulle visa att jag lever och återkommer i morgon.

Kram på er alla

Av Lillis - 19 oktober 2008 15:31

       En mycket vacker och fin söndag

 Vi hade jätte trevligt i går kväll,vi drack vin och åt Tacos,köttfärsen hade Andrea gjort som dom gör i Brasilien med mycket spännande kryddor som jag aldrig hört talas om har aldrig ätit så god köttfärs.Tillbehören var grönsaker plus en grönsak som såg ut som en liten gurka men det var ingen gurka, men den var stark som bara sjutton, kommer inte ihåg vad den hette.Hon hade även gjort Brasilians Aoli med mycket vitlök och gud så gott det var, vi drack även Brasiliansk likör.Andrea visade oxå hur man dansar salsa. Så idag har inte mitt huvud mått så bra men det är självförvållat så jag ska inte klaga

Önskar er en bra söndag

Av Lillis - 18 oktober 2008 14:55

 En kall men vacker höstdag. I dag har Rita och jag varit på stan ,gått runt i affärar och tittat, var även och fikade.

I kväll är jag och 3st till hembjudna till en arbetskamrat på Tacos, det är så kul för dom två yngsta är i 20års åldern så det blir en blandad kompott, det är ju vi som ska träffas som stått mig närmast. Det blir mycket spännande för Andrea som vi ska till kommer från Brasilien så hon skulle blanda ihop något därifrån oxå. Ni får höra vidare i morgon

Kram till er alla

Av Lillis - 17 oktober 2008 14:21

  Fredag och allt känns toppen och bra igen.

I morse när jag vaknade så regnade det, sen sken det upp en strålande fin och vacker höstdag.

Mitt barnbarn Maria ringde och undrade om vi kunde träffas och äta lunch så vi var på ett ställe som heter Akropolis och som har mycket god mat. Det känns så roligt att gå ut med Maria och få rå om henne en stund,det blir ju inte så ofta man träffas det är ju kompisar och hennes pojkvän som gäller

Önskar er alla en bra fredag,var rädda om er

Av Lillis - 16 oktober 2008 15:18

 Vaknade tidigt i morse av att det regnade,sen fortsatte det hela förmiddagen efter det har det varit mulet och grått hela förmiddagen.

På förmiddagen så ringde det på min dörr och när jag öppnar så står en jobbarkompis utanför det var så roligt att träffas,sitta och prata lite strunt och fika,jag gillar att mina vänner kommer spontant.

Annars har det inte hänt så värst mycket men det behöver ju inte hända saker hela tiden, jag är nöjd med min tillvaro ändå

Ha en bra kväll

Av Lillis - 15 oktober 2008 14:48

 Här kommer ett litet foto på Snuttan Magnusson

En grå och trist förmiddag, sedan sken det upp och blev fint.

Känner mig piggare i dag och orken börjar komma tillbaka och det känns skönt. Ett stort tack för er omtanke om mig.

Ni som tittar på Bonde söker fru ska titta lite extra för i kväll ska dom träffas på Sundbyholms slott som ligger strax utanför Eskilstuna

Önskar er alla en bra dag och kväll

Av Lillis - 14 oktober 2008 16:59

 En mycket vacker dag, solen skiner och det är skönt i luften. Har varit ute och gått en liten sväng, för träna kan jag inte göra just nu det får bli senare.

Annars har jag bara tagit det lugnt legat och vilat en stund, har även löst korsord.

Vi hörs i morgon

Ha det gott

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards