Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Utmaning

Av Lillis - 23 februari 2009 07:13

Jag har blivit utmanad av Monica.

Nu är hon nyfiken på mig.

Här kommer frågorna, och mina svar.


1. 4tv:pogram jag brukar se:

Let's dance,Du är vad du äter,Lipstick jungle, Lyxfällan.


2. 4 saker jag gjorde i går:

På landet med mina vänner,lagade mat, pratade i telefon,

tittade på tv.


3. 4 saker jag längtar till:

Våren,Kunna sitta ute och mysa,sköna sommar kvällar,sitta i solen.


4. 4 saker som står på min önskelista:

Att mina nära och kära får vara friska,Att vinna på trav,

Fred på jorden,Att kunna resa


5. 4 saker som jag tycker om att göra:

Umgås med familjen och vänner,Styrketräna,Dans,Läsa.


6. 4 Saker jag avskyr:

Orättvisor,Oärliga personer,Djurplågeri,Ormar.


7. 4 Saker jag åt i går:

Fiskgratäng,Smörgås,Banan,Äpple.


8. 4 bloggare jag utmanar:

Ulla, Gerty, Yvonne och Marianne

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

23 februari 2009 09:27

Jaha, detta är alltså Lillis i ett nötskal??? Trevligt att veta. Jag har också fått den utmaningen men det får bli i morgon.
Ha en bra dag.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

23 februari 2009 15:44

Nu har jag läst vad du har skrivit på utmaningen...intressant.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

23 februari 2009 17:55

Tack det samma, ha en fin kväll och en minst lika fin morgondag
Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

23 februari 2009 19:28

Kul att läsa om dig!!::))
Jag antar utmaningen..men inte idag
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

23 februari 2009 20:49

Hej Lillis!
Ja vi fick en hel dag tillsammans,och vi har haft så roligt!men nu är jag tröööööt!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Corina

Corina

23 februari 2009 22:00

Jodå, tog det försiktigt och det gick himla fint, både till jobbet och hem igen :) Kram !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

23 februari 2009 22:19

Det här var kul att läsa nu kan du få läsa om mig

http://prilyckans

 
Marianne

Marianne

24 februari 2009 00:01


Jag antar utmaningen, men det får bli i morgondagens blogg.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards