Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Sol

Av Lillis - 2 april 2009 11:43

 En underbar dag har vi med strålande sol och så varmt och skönt

 Först ett stort Grattis till mitt älskade barnbarn Maria som blir 22 år idag .

Tänkte och tänkte i går kväll om det här med bloggen.Tack till alla som peppade mig att fortsätta att blogga, men jag kanske inte skriver inlägg varje men jag kommer att gå in och läsa vad ni skriver och lämna kommentarer.

Har varit ute och gått en bra sväng på förmiddagen så härligt.

Ha en fortsatt bra dag

 
 
Corina

Corina

2 april 2009 12:04

Kvarskatt är aldrig roligt. Har drabbats av det en gång efter att ha haft jämkning i 6 månader.Nu brukar jag få tillbaka mellan 5 och sex tuden och jag hoppas på det även detta år, har inte fått blanketten ännu nämligen. Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Ruth

Ruth

2 april 2009 14:29

så även du har drabbats av bloggtorka, vi börjar bli många nu, är det våren tro ? Ha en riktigt fin dag !
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

2 april 2009 21:14

Hoppas du hälsar på i min blogg även de dagar du inte skriver blogg själv i så fall.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

3 april 2009 08:42

Godmorgon!
Grattis till Maria,kram på dig!Jo Alina kommer att vara hos mig med,vi får väl ha delad vårdnad,hihi!
Ha en alldeles underbar dag i dag Lillis!!!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
agge

agge

3 april 2009 10:36

vad bra att du blir kvar...Det får inte kännas som ett tvång det här med bloggandet ...då blir det inget kul längre...ta det lugnt du och så skriver du när du har tid och lust.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

3 april 2009 11:05

Rätt tänkt om blaggandet. Du vet ju att även jag tröttnar ibland men så läder man något som taggar en att komma igen. Du vet atat vi finns här och läser dagligen det du skriver och vi gillar det här besöket allihopa .... det försäkrar jag. Grattis till din Maria !!!
Kram på dig

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

3 april 2009 21:01

Hoppas att du snart e tillbaks igen!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

4 april 2009 00:31

Jag tror att alla drabbas av bloggtorka lite då och då. Men man behöver inte ha något speciellt att skriva om var gång man lämnar ett inlägg.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards