Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 april 2009

Blommor

Av Lillis - 28 april 2009 13:06

 I dag på förmiddagen har jag varit på Mammografi och det är väl inte så skönt men det är bra att det finns, när jag var klar så jag jag hem till Karin och tog en snabbfika  sen åkte vi till Växtriket skulle ha Penseer att sätta på balkongbordet.Man blir precis sjuk när man går och tittar på alla fina blommor,ska köpa mer längre fram.

En ganska skön och behaglig dag solen skiner och allt är toppen

Ha det nu gott alla vänner

Kramen

 
 
Monica

Monica

28 april 2009 13:49

Jag var på mammografi i går. Håller med dej om att det inte är skönt precis, men det går ju fort över.

http://violett.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

28 april 2009 14:07

Hej!
Oj vilken fin bild på trädet.Tack för din kommentar,så roligt när du skriver.Ja jag kan förstå att man blir sjuk av alla fina blommor man vill köpa.Nu har jag bestämt mig och det blir radhuset i Skärplinge.Det blir nog bra.
Ha en fortsatt trevlig dag och kram på dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

28 april 2009 20:23

Det är jättebra att du äter broccoli=)
Har du kollat länkarna som jag har?
Gör det annars, vore roligt att höra vad du tycker. T.ex denna
http://www.cognicore.net/broccoli/
Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

28 april 2009 20:55

Mmmm livsfarligt att gå o kolla på alla fina blommor just nu! Jag kan inte bara kolla utan jag måste oxå köpa tyvärr...=))

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

28 april 2009 20:55

Jag har aldrig varit på någon mammografi. Jag har hört att det ska göra skitont. Så man drar sig lite för att göra det.

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

28 april 2009 22:14

Ska jag i slutet av veckan och nu är det väl inga problem men på den tiden då man var i "fertil" ålder, oj herre min je vad ont det gjorde om mammografin var mellan hmhm och hmhm,you know.
Och jag ville ha petunier som inte var komna. Vi får ha tålamod med vårblommorna. Kramar

http://www.steeperz.com

 
Calma

Calma

28 april 2009 22:56

Hej lillis!
ja,tro det eller ej,jag har hittat in i din blogg,
tackar för kommentaren,och jag kan direkt erkänna att tvätten blev ej struken idag heller,
men den väntar väl ännu ett dygn eller så,

du o de andra är så duktiga i sina bloggar o Cina ska ha den stora ären som hjälpt mej(kanske ångrar åtagandet),*L*,
men alltid kul att lära sig ngt nytt,så här på gamla dar,hihi

ja,här är det snart nattitime,för manne iaf,jag är väl uppe ett tag till,men förflyttar mig väl till laptopen ett tag,
den stationära den är i sovrummet o det blir ett knapprande,mer påtagligt än hans snarkande,haha,

men hoppas vi möts i bloggvärlden snart igen,

sov så gott,
kram,ha det bäst,
calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

28 april 2009 23:12

Det var ett tag sedan jag var på tutteklämmen och jag kan inte påstå att jag längtar efter den heller. Det gör så förbaskat ont och man är öm i flera dagar.
Man kan aldrig få för mycket blommor och de flesta blir nog lite köpsugna när det gäller plantor mm.
Ha det gott.

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ruth

Ruth

29 april 2009 10:03

Var på torget i går och det var ett hav av blommor, men stålsatte mig, köpte inga växter, väntar en vecka till. Solen gassar olideligt i dag, puah, nu börjar klagan :-)

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards