Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Sol

Av Lillis - 16 maj 2009 12:05

 Lördag och solen skiner så härligt,men kommer man i skuggan så är det lite kallt.Har varit ner på stan stan och gått en sväng tittat i affärerna på allt snyggt som finns.Träffade bekanta som jag pratade med det ät alltid kul och trevligt.

  I kväll får vi hålla tummarna för Malena och hoppas att det går bra för henne.

  Önskar er alla en fin och mysig helg

 
 
Lena

Lena

16 maj 2009 13:30

Ja ikväll gäller det!håller oxå tummarna för Malena.Vilken underbar röst hon har.Tack vännen för att du skriver till mig,jag blir så glad.Ha det så mysigt ikväll!
Kram i massor

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

17 maj 2009 02:06

Jag är nöjd och belåten över att Norge vann. Min sambo däremot ville att Sverige skulle vinna så vi slog vad innan finelen. Så gissa vem som måste gå på IKEA med mig hihi

Sov så gott
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

17 maj 2009 09:36

Tack så mycket, jo kvällen blev i skrattets/djupets tecken precis som vanligt med henne.
Norge vann och jag hörde den låten men det var också den ända, resten snackade vi. Var det rätt låt tycker du?
Ha en skööön söndag.

http://www.steeperz.com

 
medresenärskan

medresenärskan

17 maj 2009 11:04

Det blev Norge och jag tycker han var en värdig vinnare. Enkelt, jordnära och lite mixat. malena gjorde bra ifrån sig men att inte andra länder har fattat det kan ingen göra något åt.
Ryggen är bättre men inte helt bra.
Kram på dig vännen !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

17 maj 2009 16:21

hej där vännen,
ja,tyvärr gick det ej så bra för Ernman,men Norge hade en väldigt bra,värdig vinnare,
som du kan läsa i min blogg så var jag oxå på stan,ekiperade mej till yngsta dotterns bröllop,en klänning för 3200:-,men har ju sålt min brudklänning för 2500:-så jag tyckte det var ok,sas,den är så vacker ,men bilden i bloggen gör den absolut ej rättvisa,för den är mkt djupare lila i färgen,

väl mött igen vännen,
kram Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

17 maj 2009 18:23

Ha en fortsatt trevlig Söndag du med Lillis!
Kram min vän

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

17 maj 2009 20:31

hej där vännen,
tack för komplimang av klänningen,ja den är så fin,den första jag provade öht,i mitt letande efter ngt till bröllopet,
tänkte att det blir nog ett långt letande,men där var den,
sen e d ju bra att jag sålt min klänning,då blev den ju inte så dyr,

ha d bra,
kramis,Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

17 maj 2009 21:04

Hur det gick för Malena vet vi ju...inte så bra precis. Danmarks låt var bäst tycker jag, men Norge duger väl. Tur att inte Turkiet eller något annat land där nere ifrån vann för dom var ju urkass, bara skiten, en massa halvnakna tjejer som ålade och kråmade sej till varenda låt..fy fagerlund!

http://violett.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

18 maj 2009 10:56

Här har det regnat, men nu skiner solen så nu blir det till att vara ute

http://prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards