Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Stadsparken

Av Lillis - 26 maj 2009 14:14

 Ännu en vacker dag med strålande sol,varit ut på en promenad så vanligt det är så skönt att få röra på sig.

Se ner till frissan och klippte mig det behövdes verkligen, stannade till på torget där dom stod och sålde blommor köpte 3 st Fuixa som jag skall sätta upp på balkongväggen. På hemvägen så stannade jag till i Stadsparken och tog detta kort

 Senare under dagen så ska jag färga håret det behövs oxå göras

 Önskar er alla en fortsatt bra dag

 
 
Monica

Monica

26 maj 2009 15:11

Programmet är fulltecknat idag ser jag...så fin du blir med nyklippt och nyfärgat hår.

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

26 maj 2009 19:01

Så vacker du blir, nyklippt och färg, då lyser du lika mycket som den vackra Rhododendron i stadsparken !
Kram

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 maj 2009 20:34

Att klippa sig skulle vara bra. Jag har så lång lugg nu så jag måste ha uppsatt, annars så ser jag ingenting!! hihi
Får nog åka och sätta mig på dropinnen..

Vad blir det för färg på håret?

Ha en fin kväll
kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

26 maj 2009 20:45

Tack snälla du för ditt grattis till mig. Det värmde !!!
Ser att du ägnat dig åt trevligheter idag också. Klippt och färgat håret. Mysigt.
KRam vännen!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 maj 2009 21:30

Fint bild du tagit i Stadsparken.
Ja du visst växer håret fort när man har kort! Mitt gör ju det!!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 maj 2009 22:13

Jag hade inte heller sett en sån ras förr. Men den är så söt!! Tydligen var grisen på bilden en tjej så dom hoppades på många lurviga kultingar.

Sov så gott
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

26 maj 2009 23:28

Sol, vackra blommor och trevliga sysselsättningar. Det låter som en skön dag. Godnattkramen

http://www.steeperz.com

 
Calma

Calma

27 maj 2009 10:30

Hej där,
Vilka fina blommor,allt är så vackert nu,i blomningstider,bara synd att det går så fort,man hinner knappt med ju.

Jag o min kompis åker den 10 juni,planet lyfter 21.30 tror jag,lite sent o man kommer till hotellet ca 05 eller nåt,men fördelen är att vi flyger från Norrköping,bara ca 5-6 mil,istället för 26 mil som vi har till Arlanda,lite skillnad.
Vi åker 1 gång pwer år,min Christer gillar ej alls såna resor,men tycker att jag ska göra det när jag nu gillar det.
Skönt med en sån man,ja,man äger ju ej varandra,viktigast är respekten o tilliten till varandra,då funferar det att göra såna här saker.

Tackar samt för inlägget där jag var "körklädd",det var en underbar kväll,.
Ha en bra dag,så möts vi igen,
Kramis från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

27 maj 2009 17:06

Jag ser gräslig ut i håret just nu ! Men snart ska även jag till frissan för klippning.Färgningen får gubben hjälpa mig med :) Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards