Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Ikea

Av Lillis - 28 maj 2009 11:46

 Vaknade i morse av att det regnade,sedan har det regnat av och till hela förmiddagen,undrar om vi inte får åska men det hoppas jag inte är lite åskrädd.Var ute på en promenad mellan skurarna.Nog talat om detta.

När jag ätit lunch så ska jag följa med Karin till Ikea i Västerås och gå där några timmar och kolla, det är allti så kul att åka dit och alltid finns det något man kan handla

 Önskar er alla en bra dag och kväll

 
 
Yvonne R

Yvonne R

28 maj 2009 12:15

Önskar jag kunde vara med för jag gillar verkligen att strosa runt på IKEA, HA EN BRA DAG;o)

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

28 maj 2009 14:27

Det låter trevligt med en liten tur till Ikea. jag har också varit ute på en åktur idag, men det kan du läsa om på min blogg.

Ha det gott!

http://violett.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

28 maj 2009 17:55

Låter spännande med IKEA. Sånt gillar jag.
Jaha du, då vet jag vart ditt andra hem varit/är då. Ja inte vilket hus men var någonstans. Kul .... Sjunger du på Rättviksmål också då??? Nää, jag skojar med dig. I de trakterna har jag varit många gånger. Men åren går så det är längesen nu.
Ha en bra kväll vännen !!!
KRam på dig !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

28 maj 2009 18:25

Ja det är kul att strosa runt i affärerna alltid hittar man någon braha grej

http://prilyckans

 
Christel

Christel

28 maj 2009 19:12

Ikea tycker jag faktiskt är trevligt att gå på, annars är jag väl inte så mycket för stora varuhus, och som du skriver nog finns det något att köpa, som man bara inte kan vara förutan 'ler'.
Kram
Christel

http://tantans

 
Cina

Cina

29 maj 2009 07:29

Ikea är ett ställe jag sällan besöker tycker att det är stort o jobbigt att gå där!
Snart ska ju Ikea flytta ut hit där jag bor!
Eller det tar kanske 1 år till!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

29 maj 2009 13:18

Jag ser att du bor i Eskilstuna .. Därifrån kommer min mormor. Hela släkten på hennes sida är mer eller mindre Eskilstunabor. Släkten heter/hette Landelius.
Ha det bra min vän !!!
Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 maj 2009 22:12

Jag är inte heller rädd för åskoväder, men ibland så är det lite obehagligt då det slår blixtrar ut ur elkontakterna och telejacken.
Jag tror det är svårt att gå ut ur IKEA tomhänt. Så det gäller att ha stora plånboken med sig dit.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards