Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Hamster

Av Lillis - 11 juni 2009 11:27

 Vaknade tidigt i morse av att det regnade och att jag hade ont.Just nu så skiner solen mendet är mycket mörka moln.

 I morse när jag kom upp och tittade mig i spegeln så var det ingen vacker syn jag möttes av, ser ut som en hamster är så svullen och har lite värk.Men det finns det som är värre så jag ska inte gnälla,trots detta så var jag tvungen att gå till Apoteket som ligger på stan. Nu ska jag vila mig en stund.

Önskar er alla en bra torsdag

 
 
medresenärskan

medresenärskan

11 juni 2009 12:10

Förlåt att jag inte kom in till dig igår. Det var en hektisk dag med de jobb jag åtagit mig men nu är det lite lugnare igen. Du vars i mina tankar ... och det är faktiskt alldeles sant.

Hoppas min vän hamstern nu har det lite bättre och är utan värk. Med livserfarenheten och åldern så vet vi ju att dagarna springer iväg ganska fort även om de kan vara en aning jäkliga. Tänker på dig och lider med dig.
Kram på dig vännen och krya på dig !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

11 juni 2009 13:30

Hej!
Ja vila dig mycket nu!stackars dig med värken.Jo jag trivs bra fast det är ju ensamt ibland.Men blir nog bättre om jag kan köpa mig en liten bil.
Ha det gott vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

11 juni 2009 13:33

Tänker på dig och hoppas att din värk snart är borta!!
Ta det lugnt och vila dig
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Christel

Christel

11 juni 2009 20:30

Jamen vet du, jag tycker hamstern är ett söt djur, så jag tror du är fin i allafall, och dag för dag så sätter sig svullnaden och snart är det densamma Lillis som möter dig i spegeln.
Kram
Christel

http://tantans

 
gerty

gerty

11 juni 2009 20:56

Du får krya på dig om ett par dagar är du som vanligt igen

http://prilyckans

 
Sussi

Sussi

11 juni 2009 23:31

Usch..Det där lät inget skoj alls!!
Men det är bra att du har fått det gjort nu. Snart känns det ju bättre igen :-)

Ha en fin fredag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
agge

agge

12 juni 2009 11:11

Så skönt att allt verkar att ha gått bra. det onda efteråt står man ut med, tycker jag. Det finns jättebra värktabletter. Förstår att du är vacker i ansiktet. man är ju så känslig där

kram på dig

http://agges.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

13 juni 2009 21:55

Du får trösta dig med att det förmodligen inte blir värre utan bara bättre. Lider med dig.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards