Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Måndag igen!

Av Lillis - 29 juni 2009 14:04

 Lika varmt i dag,var ut en sväng på förmiddagen,men oj vad det brände på mina axlar tror att jag fick för mycket av det goda i går så nu får jag ta det lugnt några dagar med solen det är inte värt att få ont

 Lite senare på eftermiddaden så ska jag träffa Rita, kanske går vi och tar ett glas vin på någon uteservering,sitter och pratar,tittar på folk som går förbi

Önskar er alla en fortsatt bra måndag

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

29 juni 2009 14:55

Kommer på stört, gör jag .... till uteserveringen. Jaa, du skrev ju ett glas vin och då blev jag sugen efter ett par timmars målning. Här är alldeles för varmt.
KRam på dig vännen i värmen !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

29 juni 2009 16:48

30 g i skuggan här,huga så varmt!Har promenerat 2.5 km i denna värme.Men man måste ju röra lite på sig.Ha det så bra!
Var försiktig i solen!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

29 juni 2009 19:55

Kul att bara sitta ute och spana in folk (kanske gubbs också :) Vin, nääää, det tunnar blodet så då svettas man ännu mera, kanske en isig öl ? japp det skulle det nog bliva om jag var med er..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

29 juni 2009 20:37

Jag skulle jättegärna vilja byta med dig nu. Kan inte du komma hit och jobba istället för mig? Så kan jag träffa din väninna och sitta och dricka vin på en uteservering och titta på folk. Det lät precis som nåt jag skulle vilja göra nu!! SNÄLLA!! hihi

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

29 juni 2009 22:15

Det låter trevligt att sitta på uteservering och kolla på folk

http://prilyckans

 
Marianne

Marianne

29 juni 2009 22:34

Vi har också varmt och solen gassar för fullt. Jag håller mig inne eller i skuggan mitt på dagen.
Det låter mysigt att sitta ute med ett glas vin och i sällskap av en vän. Jag hoppas ni får en trevlig kväll
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Calma

Calma

29 juni 2009 22:52

hej vännen!!

ja tack,laddade batterierna rejält,inför sista v innan sem,den e efterlängtad,även om jag var iväg en v i början av juni,
men kroppastolen e trött ska jag säja,
men sinnet riktigt ungt,**LL**,

hoppas det blev ett njutbart glas ngnstans,

vi möts igen,
kramis från Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

30 juni 2009 12:50

Här ser du en som bränt sig å det gruvligaste...svider som f** ! Här är det påklätt som gäller ett tag framöver tills jag ser lite mindre röd ut i alla fall. Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards