Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Tillbaka!

Av Lillis - 15 juli 2009 11:13

 I dag är jag tillbaka igen,så ni blir inte av med mig så lätt.

 Solen skiner och det är varmt och skönt ute och även jag strålar.

 I morse så gjorde jag en stor form med kålpudding,så gott. Även Petre ska få lite av mormor som han kan äta i morgon,efter all Thai mat i 3 veckor så kanske det är gott med något annat.

På eftermiddagen så ska Anita och jag gå ner och höra oss för om ett nytt Gym som öppnar i Oktober,eller om det blir Natilus det beror lite på kostnaden

Ha en fortsatt bra dag och kväll

 
 
Yvonne R

Yvonne R

15 juli 2009 12:54

Härligt att höra att du strålar känns som det smittar av sig ;O)
När vi hade varit i Thailand i tre veckor var det jätte gott med "riktig" mat

http://yvonne.bloggagratis.se

 
E-k

E-k

15 juli 2009 16:02

Så flitig du är och det går att läsa mellan raderna att du njuter av livet, eller hur?

Solskenskramar

http://www.steeperz.com

 
agge

agge

15 juli 2009 16:50

Här har vi strålande vackert väder också idag. Mmmmmm....vad gott med kålpudding.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

15 juli 2009 18:44

Åh .... jag kommer rusande till dig. Kålsoppa hos Skogsfrua här om dagen och kålpudding hos dig idag. Nu vet jag vad jag skall göra i morgon.
Kram på dig vännen !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

15 juli 2009 19:44

Det är ju så fruktansvärt dyrt att köpa träningskort om man inte får köpa det genom företag.. På mitt jobba har dom att jag behöver bara betala 75 kr i månaden så skjuter dom dit resten. Det är på kraftkällan. Ett jättebra gym.. Synd bara att man inte utnyttjar det mer. Jag har liksom kommit av mig hihi
Helt självförvållat!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

15 juli 2009 20:20

Kålpudding ja det är grejer det!känner mig lite avis på dig faktiskt,du verkar vara så sportig.Jag var sån förr,men har totalt tappat allt och bryr mig nästan inte alls hur jag ser ut.Och jag ser ut ska du veta,borde börja träna,men suck kommer inte igång.Kul att du hänger med utvecklingen av valparna,det kommer att hända mycket nu snart.
Kram på dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 juli 2009 08:20

Mmmmm så gott med kålpudding. Är inte så länge sedan jag gjorde en. Jag tycker ju om att äta kålpudding kall på hårdmacka det är kanon gott tycker jag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

16 juli 2009 10:10

Mums, Kålpudding lär verkligen smaskigt. Måste nog göra själv här hemma :) Det var länge sedan. Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Marianne

Marianne

16 juli 2009 22:32

Kålpudding är musigt och speciellt när den är gjord på säsongens första vitkål.
Vi har ett härligt sommarväder och har haft det i flera dagar.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards