Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Godis!

Av Lillis - 17 november 2009 11:18

 Nu på morgonen har jag haft tvättstugan så då får man ju motion genom att springa upp och ner. Vädret är så tråkigt mörkt och dystert,tycker att man blir deppig.Då tänkte jag att om jag går ut och köper godis så kanske det deppiga

går över,Så nu har jag ätit så det står härliga till och då kommer det dåliga samvetet fram att man ätit massa onyttiga

saker,men det får inte bli någon vana och jag blev i alla fall glad för stunden.På eftermiddan så ska jag gå över till

Anita en stund hon kom hem från Turkiet i helgen så jag måste höra hur hon haft det

Ha en fortsatt bra dag

 
 
Monica

Monica

17 november 2009 13:49

Du kunde visst unna dej lite godis, det tycker jag att du var värd efter springandet upp och ner till tvättstugan.

Ha en trevlig eftermiddag hos Anita!

http://violett.bloggplatsen.se

 
margit

margit

17 november 2009 16:27

Hej Lillemor!
Inte bloggat på mer än ett dygn... det är ovanligt...Skall nu snart åka till FRISKIS o SVETTIS och svettas...skönt..jobbar i natt min andra nattav 3 nätter..ska i morron "åka runt" och titta på mer soffor hem till Lasse. Så då blir det nog bilder igen på bloggen.
Tråkigt o grått väder. Trevligt för dej att höra om Turkietresan som din vän Anita har varit på..och kaske få se härliga bilder också..Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

17 november 2009 16:49

Ha inte dåligt samvete ... man får vara "onyttig" ibland. Man ska vara det för man lever här och nu bara en gång !!! Inget går i repris .... Hoppas du får det trevligt hos Turkiskan *skrattar* (min namne).
Kramen vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
agge

agge

17 november 2009 17:11

Vad gott med godis...Mmmmmm......Ha inte dåligt samvete, vi behöver muntras upp ibland.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

17 november 2009 19:46

Tänk så konstigt man fungerar..
Man köper godis för att må bättre. När man ätit upp godiset visar det sig att man inte alls mår nåt bättre!! Det där nedrans samvetet hihi

Ha en bra kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

17 november 2009 21:44

Hej Lillis!
Det där är typiskt mig alltid dåligt samvete efter gotta och pizza.nMen likt förbannat så köper man det igen.Men du gjorde rätt i att unna dig lite gott idag.Snö hoppas jag vi får snart,man blir nog lite piggare då,eller hur?usch jag blir så morgon trött av det här vädret.
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

18 november 2009 08:04

Ät godis du, du behöver lite fett på kroppen...hahahahahaaaaa
Det har öppnat en ny godisaffär här på Erikslund men jag har ej var dit ännu! Man är ju lite sugen ibland så där....istället för ciggen kanske!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

18 november 2009 09:18

Godis hjälper alltid käre vän!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

18 november 2009 10:52

Du får sjunga sången "Godis är gott", för det är det i lagom mängd, men kola skall man akta sig för (egen erfarenhet.)

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards