Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Nyårsdagen!

Av Lillis - 1 januari 2010 11:47

        GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET.

En fin och trevlig Nyårsafton hade jag ihop med goda vänner.

Berättade att vi skulle gå påNyårsrevyn,den består av lokala förmågor som är duktiga mycket fart och fläkt gör lite narr av dom som styr Eskilstuna,och dom sjunger jättebra, så den var sevärd.

Sedan gick vi hem till mig och åt,hade gjort en kyckling gryta som blev uppskattad.

Kvällen avslutades vid Klosters Kyrka där Yvonne Ryding läste nyårsdikt innan klockorna ringde in det nya året.Det hela avslutades med ett stort pampigt fyrverkeri

 här är gänget jag firade nyår med.

 Önskar er alla en bra dag  

 
 
Sussi

Sussi

1 januari 2010 13:45

Det låter som om ni hade det väldigt trevlig :-)

God fortsättning
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

1 januari 2010 13:56

Ni ser ut att haft en trevlig nyårsafton, och en god fortsättning

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

1 januari 2010 16:07

Du hade säkert en lika trevlig nyårsafton som jag hade.....

God fortsättning önskar jag dej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

1 januari 2010 21:08

GOD FORTSÄTTNING PÅ 2010.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
 Ruth

Ruth

1 januari 2010 22:00

God fortsättning på det nya året och tack för det gammla !
Inte en raket eller smällare hördes här i går, lugnt och fridfullt för alla djuren både ute och inne.
Ett trevligt sällskap som firade tillsammans i går ser jag på bilden.

Nu vandrar vidare med året : 2010, du hänger på hoppas jag !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

1 januari 2010 22:33

Skönt att höra att du gillade revyn. Sånt piggar upp !!! Ser också att du har myskiga vänner att dela dina stunder med. Det betyder mycket ... Kycklinggryta bjöd du på och jag på kycklingfilé. Det har varit en tröttsam dag men i morgon skall jag vara lite piggare !!!
Kram vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 januari 2010 22:51

Hej!
Ja det ser ut att vara trevliga och glada tjejer.Är du med på bilden eller?så mysigt ni har haft.Kyckling gryta det är så gott.
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
margit

margit

1 januari 2010 23:01

GOD FORTSÄTTNING!! och Tack för din hälsning..i går! Trevligt att se bilderna från er träff i går. Ni ser ut att ha haft enhöärlig NYÅRSAFTYON tillsammans. Och REVYN sa du va bra!! Lasseo jag har fårr biljetter så vi skall gå torsdag 7 januari.. det ser vi fram emot...
Önskar dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!.Vi får väl på nyåret träffas LIVE igen..jag kan ju vid något arbetstillfälle bjuad på lte fika i min "övernattningslägenhet"..så får du se hur jag bor...när jag jobbar...
Kramen min vän!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

2 januari 2010 09:10

Hur är det hos dig nu? Snöar det?
Här har det inte slutat än och nu börjar jag bli lite less..
Tänk, man sitter och önskar snö innan den kommer men när den trillar ner vill man inte ha den hihi
Nja, inte så mycket i alla fall..

ha en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
attis

attis

2 januari 2010 11:22

Hej vännen. De låter som ni haft det härligt. Det blev en trevlig nyår fför oss trots att tårarna brände bakom ögonlocken. Ha nu en riktigt God Fortsättning.
Bamsekramar

http://attisblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards