Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Lördag!

Av Lillis - 2 januari 2010 12:06

 Solen tittar fram här idag,snöar gör det oxå och termometern visar 7 minusgrader.

 Har varit ute och gått en långpromenad och det var skönt att få röra på sig och gå ner all julmat och godis som man frossat i, så nu får det räcka ett tag kanske ska jag börja på tänka på vad jag stoppar i mig.

 En lugn och skön lördag blir det hos Snuttan och mig.

Önskar er en skön och mysig lördag

 
 
saynoo

saynoo

2 januari 2010 12:14

Gott nytt år!!

:)

http://hollywoodnews11.blogspot.com

 
Monica

Monica

2 januari 2010 12:28

Önskar en trevlig dag till dej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
margit

margit

2 januari 2010 13:12

Hej Lillis!!
Ser att du varit duktig och varit på en promenad ute i det härliga vintervädret.. Vi kommer till E-tuna under kvällen.."gamla bekanta" kommer från Gnosjö under dygnet...vi skall träffas o gå på BIO..skulle gå på LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES..men det fanns bara 4 lediga platser..så då blev det GÖTA KANAL 3 i stället..och för min del..jag gillar inte deckare...så jag blev nöjd..
RECEPTET på grytan...jag har gått in på det inlägget och lagt till recptet under GRYTBILDEN!!
Kramen vännen! Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

2 januari 2010 14:01

Jaa, det är allt skönt att ta en promenad även om det drar lite kallt och är halkigt. Det får bli längre promenader framöver när det inte är så kallt.
Vi skall ha en slapparedag vi också och inte ha några måsten.
Kram till dig vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 januari 2010 18:11

Godisstafetten har inte lugnat ner sig än för mig. Finns det choklad kvar så äter jag ;-)

Här snöar det fortfarande. 2½ dygn nu :-(

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

2 januari 2010 21:52

Goder afton och en bra fortsättning på 2010.
Just nu vet jag knappt vilken dag det är så mycket helgdagar och man far omkring eller har folk hemma.
Trevligt har vi också haft det och magen står i fyra hörn.
Blir väl att försöka minska ner på ätandet men en hel del choklad har slunkit ner i kväll. Är så gott!
Det ska bli roligt att fördjupa vår vänskap under det kommande året.
Kram
Love.

 
Lena

Lena

2 januari 2010 22:03

Hej vännen!
Ja det är bra att man rör på sig efter allt ätande.Jag skulle behöva gå flera mil om dagen så som jag ser ut.Men orkar inte just nu,mycket annat att stå i.Vad duktig du är som har klarat rökstoppet,tack för att du håller tummarna för mig.Sköt om dig och ha en skön kväll med Snuttan.
Många kramar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 januari 2010 22:59

I dag har det inte varit något promenad väder här, för mycket kyla, nu är det -25*. Vill ha mildväder och mera snö, skall be han där uppe om det i min nattabön, men vet inte om han orkar lyssna på mig.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

3 januari 2010 05:57

Ja nu är det långa åromenader för min del som gäller. Herregud jag har gått upp tre kilo minst över jul och nyår........

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards