Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Mera Snö!

Av Lillis - 19 januari 2010 08:54

I går kväll så började det att snöa och det snöar fortfarande,så mycket snö har vi fått men det är bara - 1 grad.

I morse så vaknade jag av att en tung Snuttan låg på min höft,inget skönt uppvaknande.

 Nu är det slut för denna gång att vara fisk och lägenhetsvakt för i dag så kommer Peter hem igen, så får man se hur länge han blir hemma denna gång.

Jag berättade i går att jag skulle på ljus party, mycket fint hade dom men dyrt som bara sjutton. Klarade inte av alla dofter, började att nysa och fick ont i huvudet, tog hem en katalog så jag får kolla i lugn och ro.

 Fram på förmiddagen så ska Siv och jag träffas på stan och umgås några timmar,vi har inte bestämt än om vi ska gå och fika eller äta lunch dt får tiden utvisa.

 En bra och skön tisdag önskar jag er alla

 
 
agge

agge

19 januari 2010 09:50

Ja, de där ljusen är bedrövligt dyra...neej...det finns billigare att få tag i som är minst lika bra.....Jag gillar inte att gå på en massa partyn längre för jag kan inte låta bli att handla. Sedan känner man sig liksom tvungen också

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
 Av Irja

bloggplatsen.se " title="http:// 40-Talisten bloggplatsen.se " target="_blank"> Av Irja

19 januari 2010 11:44

Kära Lillis !!!
Kommer du ihåg din klagan här om dan?Att snön blivid så svart och grå,så snöänglarna tycker att ni ska få nytt och vit snö. Ler, Hi, hi.
Ja dom ljusen är grymt dyra, man får mer ljus i handeln för dom pengarna,och slipper huvudvärk......
Ha en trevlig dag med vänninan Siv........KRAM IA.....

http:// 40-Talisten bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Solan

19 januari 2010 12:55

Skönt att det snöar hos dej så snön blir vit å fin igen.
Hoppas å tror att ni får en mysig dag på stan
Kram...Solan

 
Sussi

Sussi

19 januari 2010 13:18

Hon gjorde nog misstaget att tända massvis med doftljus. Så många har man ju aldrig tänt hemma själv! Tjejen som håller i våra visningar brukar max ha 3-4 doftljus och sen kör hon odoftat resten. Partylite säljer ju även ljus utan doft. Bra att du tog en katalog.
Jag kan tipsa lite om milda dofter..
Mango/mandarin (mm Älskar den doften)
Agave Nektar (också en av mina favoriter)
Svart Orkidé
Unwind
Jordgubbsrabarber
Plomman & congac

Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Det märks att jag älskar deras dofter va?? hihi
Hoppas du hittar nåt du är intresserad av.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 januari 2010 13:27

Hej!
Det kanske blev allt för många dofter på engång.Havsbrus den gillar jag.Ha det så trevligt med Siv.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

19 januari 2010 14:09

Det finns goda dofter och vidriga dofter och blandas de då blir det bara för mycket. Ljus i sig själv är ju bara så vackert så man borde kunna skippa doftandet, tycker jag. Fler och fler blir ju alllergiska så varför inte låta bara ögat få sitt ... Då passar det ju alla, som sagt.
Kram på dig vännen och ha det trevligt med Siv ...

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

19 januari 2010 17:49

Här har det småsnöat mest hela dagen och det har varit någon minusgrad bara, lagom att vara ute i tycker jag.

Hoppas att din eftermiddag med Siv har varit bra.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

19 januari 2010 18:34

Just i gårdagens avsnitt av Spårlöst så hittade hon sin mamma som satt i rullstol och var sjuk. Det var så sorgligt men hon hann ju träffa henne innan det var dags för henne att gå vidare i alla fall..
Som du säger är det nog skönt att få lätta på trycket ibland :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

19 januari 2010 21:04

Var på ett sådant party för ett par år sedan, köpte ett ljus men fick ge bort det för min man klarade inte doften, och då var det frågan om "*ett ljus*", jag tyckte det luktade gott.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

20 januari 2010 10:33

Deras saker är mycket dyra. Vissa av dofterna är riktigt starka men min favorit, kommer inte ihåg vad den heter, doftar bara lite, som nytvättat.
Ha det gott denna onsdag

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards