Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

kallt

Av Lillis - 12 februari 2010 11:43

 En blåsig och kall fredag. Var tvungen att ge mig ut nu på morgonen skulle till min Tandhygienist som håller till i Torshälla, inget kul att gå till henne och dyrt blir det

oxå men det är smällar man får ta. När jag var klar och skulle ta bussen hem så var den 10 min försenad, jag var genomfrusen när jag kom hem så det var bara att ta ett varmt bad så man fick tina upp. Nu ska jag hålla mig inne resten av dagen.

Kvällen blir det samma som andra fredagarna det blir att titta på Let's dance och se hur det går för våra par

 Önskar er alla en skön och mysig fredag

 
 
margit

margit

12 februari 2010 15:07

Hej Lillis! Så det är "ruggigt" i stan idag... och jag som kommer till E-tuna ikväll för att jobba igen...
Tandhyginisten...gick det bra? Måste du dit igen?? Hål??
Jag har tid "näsnästa" vecka ...bra att bli kollad...
Önskar dig en skön innekväll vid TVn i kväll o Lets Dance....
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
agge

agge

12 februari 2010 15:44

ska också se Lets dance...ha en skön fredag kväll nu

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
gerty

gerty

12 februari 2010 16:43

Här är det också så kallt det blåser, så det är gott att vara inne

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

12 februari 2010 17:14

Önskar dej en mysig tv-kväll.....

http://violett.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

12 februari 2010 18:50

Maken har varit till tandhygenisten idag också och utan tandvårdschecken skulle det ha kostat över 600 kr det besöket nu stannade det vid strax över 350 kr istället :) Kallt hos oss idag också men inte blåsigt i alla fall.Kram och trevlig helg !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

12 februari 2010 20:30

Hej vännen!
Håller med dig,fy så grå kallt det var idag,fast än det inte var så många grader.Ha så mysigt ikväll.Det är nog skönast att vara inne sånna här dagar.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Fillifjonkan

Fillifjonkan

12 februari 2010 20:45

Hej Lillis usch ja tänder det kostar pengar inte roligt alls.Ja bussar och tåg har väldigt svårt att hålla tiderna denna gräsliga vinter här blåser det så det ylar i skorstenen och dt vräker ner snö igen är så less på snö och vinter JAG LÄNGTAR VÅREN MEN VAR HÅLLER DEN HUS?

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

12 februari 2010 21:11

Tandvården är dyr, men jag är tacksam så länge jag har råd att gå dit. Det finns de som får gå med tandvärk och dåliga tänder. Så valet är lätt trots det svider i plånboken. Vi snöoväder och värre ska det bli.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sussi

Sussi

13 februari 2010 13:08

Usch då, förstår att du blev kall när du fick stå och vänta på bussen så länge..

Jag vet fortfarande inte hur det gått i Lets Dance men jag hoppas att det var Willy som åkte ut..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards