Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Sol!

Av Lillis - 11 april 2010 11:50

 I går så regnade det av och till, fy vad påverkad jag blir av vädret kände mig lika trist som vädret var

Tittade på körslaget i går tyckte att det var synd att Mojje åkte ut.

 I dag så har vi vackert väder och nu känner jag mig pigg igen.

Längre fram på dagen så ska Mona och jag cykla ut till Vilsta, ställa cyklarna och gå en långpromenad i Vilsta skogen, ska bli så skönt

Önskar er alla en bra söndag

 
 
sarabeamicke

sarabeamicke

11 april 2010 11:57

kolla min blogg,inte rikigt färdig men men,du kan få tips om innetextil till ditt rum/ hem.du kan också köpa saker,kolla kategorierna.


hoppas du blir min nästa kund ! :)

http://innetextil.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

11 april 2010 12:16

Regn och rusk var det här med men jag hann inte ens reflektera över det eftersom jag hade så mycket att göra inne. Jag klev inte utanför dörren på hela dan. Jo.. förresten, jag gick ju ut och tog bilder på tomten ;-)

Körslaget har jag missat helt den här gången.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

11 april 2010 18:31

Såg inte färdigt körslaget igår.Ahh..tusan åkte han ut. Synd.
Strålande väder här idag, fåglarna kvittrar och jag med dom ;)

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

11 april 2010 19:19

Jag missade körslaget igår. Det är ett av de få program jag brukar titta på. Idag har vi haft strålande solsken och varmt.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Margit

Margit

11 april 2010 20:24

Hej Lillis!!
Alltid lika skönt när solen skiner och Vilsta är inget dumt ställe att cykla till...
Det är ju en underbar årstid vi har framför oss nu. Att följa blommor och växterna i Stadsparken för varje dag. Minns förra våren..tog mycket bilder o la i bloggeb...och varje dag alltid nytt!!!
Ont o besvärligt..men...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Lena

Lena

11 april 2010 21:10

Vad skönt att cykla åh det längtar jag sååå mkt efter.Jag kommer nästan ingen vart än när valparna är kvar.Men snart så får jag hoppas.
Ha det så bra Lillis!
Kram!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

12 april 2010 07:04

Förhoppningsvis hade du lika soligt och fint väder igår som vi. Tänk vad lte sol gör för humöret. Man var mycket gladare då :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
attis

attis

12 april 2010 10:04

Hej vännen. Här har vi sol idag och det är så skönt. Tyckte oxå det var trist att Mojje åkte ut. Hoppas du haft en skön helg. Ha det gott.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
gerty

gerty

12 april 2010 13:16

Det låter bra hoppas att ni fick en fin promenad

http://bloggplatsen, se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards