Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Tack!

Av Lillis - 26 maj 2010 12:22

 Tack för alla krya på dig hälsningar som ni skickat till mig.

 I dag är första dagen som jag känner att allt går åt rätt håll och det känns så skönt.

 I dag så skiner solen men mellan varven så dyker det upp moln, men det är bara att hoppas att solen står ut hela dagen

 Har varit ute en liten sväng och det kändes skönt att få andas in frisk luft

En fortsatt bra dag önskar jag er

 
 
attis

attis

26 maj 2010 13:46

Hej goa vännen. Det har varit så mycket här med arbete på gården allergi, födelsedagar så jag varit alldeles knäckt. Ska försöka ta mej i kragen och komma tillbaks nu skata men säkert. Just nu är jag jätteförkyld. Ha det jättegott. Bamsekramar.

http://attisblogg.blogg.se

 
Cina

Cina

26 maj 2010 15:36

Skönt att du känner dig piggare.....så du kan fortsätta där du slutade....ja du fattar vad jag menar!

Kallt idag tycker jag....sol o moln om vart annat!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

26 maj 2010 21:20

Tittar in till dej och önskar god natt!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

26 maj 2010 23:15

Gött att du mår bättre :) Det är när man blir krasslig som man känner hur härligt det är att få vara frisk. När vardagen slår in, så tycker man att det är så själv klart allting. Å så kommer en liten bacill å ställer till det, bort bort du onda! Ta nu hand om dig vännen :)
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

26 maj 2010 23:36

Så skönt att du är kry nog att ta dig en liten runda i solen.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ingen bild

Love

27 maj 2010 09:44

Tack för hälsningen, så skönt att du känner dig bättre. Du har en jättebra hostmedicin så att allt släpper. Denna helg är du piggelin igen och kan leva det ljuva livet hoppas jag.
Nu säger jag hej och kram till dig min vän.
Love.

 
Ruth

Ruth

27 maj 2010 09:46

Allt ont försvinner till slut som tur är, det gäller bara att hålla ut, jäkligt när det pågår. Soldis här i dag, får se hur det blir utöver dagen, vill inte att det blir för varmt, jag vill leva också och inte bara vara.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

27 maj 2010 10:32

Hej Lillis!
Men usch då är du förkyld,inget vidare.Roligt att du kikat in till mig.Den lilla datan i stugan gick det inte att skriva med,nä det tog så lång tid.Krya på dig nu vännen och många kramar från Lena.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
irja

irja

27 maj 2010 11:25

Kära Lillis !!!!
Härligt vännen,att du är på bättringsväg,det är inge vidare, med att bli förkyld den här tiden på året...Bra vännen att du har gjort läkarbesök,och fick medicin,man ska inte gå för länge med förkylningen , det tar så lång tid innan man får igen sina krafter..,..ta väl hand om dig och
Snuttan ...,krya på dig..Ha det bäst, KRAM IA....

http:// 40-talisten .bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

27 maj 2010 11:50

Härligt att du känner dig bättre nu. En förkylning kan knocka en totalt..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards