Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Torsdag

Av Lillis - 10 juni 2010 11:14

Soligt och fin har vi, dom hade lovat regn men än så länge är det en kanondag.

Var ute på en promenad på morgonen, när jag kom hem igen så var det dax att plocka fram snabeldraken och köra några varv. Får främmande i kväll så då måste det se skapligt ut

Ska senare möta Carina när hon har lunch, då ska hon, Maria och jag gå och äta tillsammans och det blir trevligt

Har inget mer att skriva om, men önskar er alla en bra dag

 
 
Anita

Anita

10 juni 2010 12:11

Det låter som att du har sommarväder. Här är det grått, lite vind och inte många grader att skryta med. Jag lovar komma tillbaka och blogga när jag känner att den inre stressen är bortblåst. Det är så mycket som jag borde göra men det blir lite hattande här och lite där .... Hoppas det är övergående.
Ha det gott min vän !!! Jag fortsätter läsa bloggarna så helt borta är jag inte.
Stor kram från mej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

10 juni 2010 14:02

Önskar dig oxå en härlig dag.Det är sååå varmt här nu.Toppen väder.Jag har varit ute i stadsparken på en promenad och fotat lite bilder.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

10 juni 2010 21:52

Inget roligt väder här, det har regnat hela kvällen.

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

10 juni 2010 23:21

Snabeldraken måste också få jobba & göra själ för pengarna den kostade, inte går man väl å köper en latmask att ställa in i skåpet *asg* Bra ni fick fint väder ist för det lovade regnet. Jag har sagt det tidigare å jag säger det igen, dem har haft fel förr :)
Kraaam vännen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 juni 2010 23:51

Hoppas din dag blev lika trivsam som du hoppades på.
Natti natti !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

11 juni 2010 09:00

Nu när man renoverar glömmer man liksom bort insidan litegrann. Doris hårar ganska mycket fortfarnade men orken att dammsuga inne har liksom inte infunnit sig. Så här går vi omkring på skitiga golv ;)
Idag regnar det här hos oss. Fast det behövs ju det med.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Av Irja.

Av" title="http://bloggplatsen.se]Av" target="_blank">bloggplatsen.se]Av Irja.

11 juni 2010 09:21

Kära Lillis !!!

Dans på lövad sommarloge är inte helt fel.sommar dans tycker jag är trevligt att va på.....Regnet kommer nog före eller senare,den som väntar på något gott,,,väntar inte förgäves....LER...
HA en trevlig helg....KRAM IA.....

http://40- talisten bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards