Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Vacker dag!

Av Lillis - 15 juni 2010 11:20

En stor sol har vi över Eskilstuna i dag och det är så skönt

Har passat på att frosta av Peters kyl och frys nu när han är borta, han är pedant när det gäller allt annat utom detta men det är väl tråkigt kan jag tänka mig. Men vad gör man inte för sitt barnbarn.

Nu håller jag på att koka blomkål men fy vad det luktar i lägenheten, men det är ju så gott

När jag ätit lunch så ska jag gå ner till Stadsparken och sätt mig och bara njuta av denna vackra dag

Avslutar detta inlägg med blommor från Stadsparken

 Ha en fortsatt bra dag  

 
 
Love

Love

15 juni 2010 21:36

Hej!
Vi är nog många som delat på den sköna solen i dag. Vi skulle till Marieberg och köpa kattmat så jag slank in på blomserlandet och fyllde på med lite blommor till amplar och lådor.
Vet du att jag är helt tokig i lupiner skulle så gärna vilja ha en hel äng full.
Mannen ser på fotboll men jag har varit ute i trädgården för att rensa lite allt växer med raketfart nu. Håller med dig om att man hjälper med stor glädje sina barnbarn.
Michelle var här i dag och klippte mig så nu är jag korthårig igen, lite ovant men skönt.
Magen ropar efter the så jag drar mig ner till uterummet i lugn o ro men vi hörs snart igen.
Må gott vännen.
Kram
Love.

http://www.vindalou.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

15 juni 2010 21:45

Även vi har haft fint väder med sol hela dagen, inte så varmt precis men glad att se solen i alla fall.
Hoppas din dag har varit bra

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

15 juni 2010 22:26

Sp trtevlig, Lillis att du visar så fina blomsterbilder från E-tuna!!! Jagbrukar ju vara där och kolla ofta, förut om åren..men denna vår/sommar så hr det inte bloivit så. Men då får jag se DINA FINA BILDER därifrån!! Tack!!!
kramen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

solan

15 juni 2010 23:37

Härligt med sol....även jag har sett solen i dag :)I morgon åker vi till dottern i STHLM å blir borta ett par dagar.
Ha de gôtt....

 
GLimz

GLimz

16 juni 2010 08:55

Woooo nu har du satt in en sån där fin bild, njuter :) Det låter så behagligt & skönt när du berättar vad du skall göra.
Kram till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

16 juni 2010 09:39

Igår var det ingen sol som tittade fram här inte. Vi hade 12 grader och molnigt. Men idag är det andra bullar.. Solen skiner så fint så :)

Skönt att gå ner och sätta sig bland blommorna när det är fint. Det är bra att ha den möjligheten så närs som du verkar ha

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

16 juni 2010 09:54

Svar till Sussi!
Det tar mig max 3 minuter att gå till Stadsparken

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

16 juni 2010 13:48

Hej Lillis.
Jag menar att jag tar lite paus från bloggen ett tag.Men på facebook skriver jag lite.Är du med där?Blomkål är sååå gott.Njut av parken.
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 juni 2010 20:58

Mmmm blomkål som e så gott!
Håkan äter inte de så jag gör det sällan!
Det är fint i stadsparken!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards