Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Tillbaka!

Av Lillis - 4 augusti 2010 07:04

 Livet måste gå vidare trots det som hänt, får ta en dag i taget och försöka att se alla glädjeämnen som finns i livet. Ska försöka att vandra vidare det får ta den tid det tar och allt brukar ju ordna sig till slut det tror jag på och även hoppas jag på.

Jag har mina nära och kära och ett fåtal av alla mina vänner som jag litar på.

Så finns ju även ni  som betyder mycket för mig, är så glad att jag började att blogga och fick lära känna er, och det kan jag tacka Cina för

 Nu på morgonen så har det regnat, hoppas att det lyser upp lite under dagen. Fram på förmiddagen så ska jag ta med mig Kate och gå en promenad om hon vill gå ut i detta väder

 En bra onsdag till er alla

 
 
Anita

Anita

4 augusti 2010 07:52

Jag tänker på dig och anar att du misst någon som betyder mycket för dig ... Idag är det 2 år sen min barndomsvän Lena rycktes bort så jag sitter här med kaffekopp och ljus och när lågan rör sig lite så finns hon här ... Knäppt kanske men en stund för mig att riktigt minnas henne som jag saknar så mycket.
Stora kramen från mig vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

4 augusti 2010 08:08

Svar till Anita!
Jag har inte misst någon, men det har hänt en sak till en som står mig väldigt,väldigt nära.
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 augusti 2010 08:54

Hej vännen.
Ja det är ju så livet måste gå vidare vad som än sker.Jag förstår så väl att du inte mår så bra nu.Sköt om dig på bästa sätt och sån tur att du finns här med din blogg.
Kram min vän

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

4 augusti 2010 09:32

Här är det oxå regn o rusk idag. Men man vet ju inte kan ju skina upp på dagen.

Hoppas det inte regnar på Kate o dig när ni ska ute en sväng!

Tack för pratstunderna igår.

Ha en bra dag nu!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

4 augusti 2010 09:44

Vad tråkigt att du har gått och varit så orolig och varit så ledsen. Nu vet inte jag riktigt vad som hänt men som du skriver så måste ju livet gå vidare. Skickar lite extra tröst här med den här bamsekramen..

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

4 augusti 2010 18:54

Så tråkigt att ha saker som man oroar sig för, hoppas att allt reder sig till det bästa, gott att du är tillbaka

http://bloggplatsen, se

 
Ruth

Ruth

4 augusti 2010 21:13

Sorger och ledsamheter drabbas vi alla av här i livet och det är lika jobbigt när det en sker. Hoppas att du snart får sinnesro och kan gå vidare utan att sorgerna skall trycka dig. Du vet att dina vänner vill ha en glad Lillis och tänker på dig.
Kramar många.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

4 augusti 2010 22:58

Jag har insett att livet är en lång uppförsbacke, med väldigt få raksträckor & ännu färre nedförsbackar med medvind. Så precis som du säger, det gäller att hitta glädjeämnen. Tänker på dig & hoppas du hittar något som får dina tankar att bli upptagna.
Kramar om :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

5 augusti 2010 09:44

Hej Lillis!
Läst igen din blogg och förstår att något mycket tråkigt hänt/skett..men nån nära, förmodligen i familjen.
Ja man vet aldrig nåt om "morrondagen" och vad som möter oss/våra nära o kära.
Hoppas att du har några även LIVE som du kan prata med och dela smärtan.
Skönt också att få stöd/tröst av många KÄRA bloggvänner!
Det betyder mycket för oss, att även VI bloggare har stöd o får uppmuntran av varandra.
Många är vi som "står varandra nära" trots att det endast är genom nätet/datorn/bloggen!
Kram min kära Lillis!!!
Tänker på dej!!

http://margitholm.blogg.se

 
Sussi

Sussi

5 augusti 2010 10:03

Ja, vi hade riktigt tur med vädret. Runt omkring hörde vi att det hade regnat medans vi hade fått solsken. Ibland ska man vara på rätt ställe med ;)

Hoppas du får en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

5 augusti 2010 22:11

Jag skickar massor av tröste och styrkekramar till dig.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards