Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Söndag!

Av Lillis - 8 augusti 2010 10:36

En halv mulen dag,men än så länge regnar det inte.

I går så var det mulet hela dagen, men inget regn kom förrän fram på kvällningen sen har det regnat i natt.

 I går så var Kate och jag på Thai festival på Strömsholmen, man kunde köpa deras mat och det gjorde vi så gott det smakade. Man kunde även köpa andra saker som kommer från Thailand, mycket smått och gott att titta på. 4 munkar som satt och tittade på alla folk. Tyvärr så glömde jag kameran hemma.

Om några timmar så ska jag gå hem till Carina och Jarri är bjuden på mat, är oxå roligt att umgås några timmar

En bra och fin söndag till er

 
 
Anita

Anita

8 augusti 2010 12:29

... och när du kommer tillbaka från middagen så kanske du öppnar din dator och ser att jag variat på besök hos dig. Hoppas nu, min vän att maten smakade och det gjorde den alldeles säkert.
Kram på dig från mig !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

8 augusti 2010 20:13

Alltid gott att bli bjuden på mat, här är det gtått och regnar

http://bloggplatsen, se

 
Cina

Cina

8 augusti 2010 20:59

Men guuuud så gott.....hoppas du åt för mig oxå....=))

Igår kväll regnade det här men inget regn idag det har liksom hängt i luften men inte blivit något av det!

Ha en fin kommande vecka!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

8 augusti 2010 21:20

Här har det varit regn idag och det skulle visst fortsätta imorgon. Ikväll har jag bevistat dotterns fotbollsträning i regnet. Nu blir det en härligt varm kopp te så kanske man tinar upp också :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

8 augusti 2010 21:31

Så gott att slippa stå vid spisen och göra mat åt sig själv, det blir oftast det enklaste så man blir mätt. Tur att man kan gå ut och äta eller blir bjuden. Smaklig måltid hos Carina och Jarri , njut och ha en trivsam kväll.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

8 augusti 2010 21:50

Ja det låter gott...allt ni har ätit... Skönt att inte alltid laga mat själv,,,,
Och vädret här i

http://margitholm.blogg.se

 
Glimz

Glimz

8 augusti 2010 22:22

Vilken härlig söndag du har haft :) Jag fullkomligen älskar Thaimat, den är så fräsch. Tyvärr så tål jag inte E621, finns i all deras mat *snyft* Mysigt att få umgås med vänner, sånt gör en glad :D
Kramen o fortsatt härlig söndag :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

9 augusti 2010 08:36

Regnar det hos dig med?En bra Måndag önskar jag dig vännen.
Massor av kramar.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

9 augusti 2010 08:49

Men så skoj med en Thai festival. Det är kul att se och lära lite mer om dom och deras kultur, vilket jag antar att man fick?

Middagsbjudningar är alltid skoj. Man slipper ju laga mat den dan ju ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards