Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Ny vecka!

Av Lillis - 30 augusti 2010 08:30

 Helgen har varit lugn och skön, inga större utsvävningar har det varit.

Vädret i dag är grått och mulet.

Siv och jag har beställt resa till Åland den 7/9 vi blir 4 stycken som åker och det ska bli kul.

Längre fram på dagen så  ska jag gå och klippa mig och det behövs verkligen ser ut som en golvmopp i håret.

Förra veckan så började jag att titta på Biggest loser som visas i kanal 5 kl:19 varje dag, Vad dom får kämpa för att gå ner i vikt, det är blod svett och tårar, intressant att se vad dom förändras med med träning och rätt kost.

Lite ord på vägen

 Den största lyckan av alla är att veta,

 att den annan människa behöver en.

 En bra måndag till er alla

 
 
Lena

Lena

30 augusti 2010 08:58

Hej vännen!
En lugn och fridfull helg har du haft.Vad kul med en resa till Åland igen,glöm inte kameran nu då fniss.Jaa hade du bott närmre så skulle du fått ätit surströmming med oss:)fin ord.Ha det så bra idag.Här spöregnar det nu och jag städar som bara den.
Kramisar i massor till goa dig.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

30 augusti 2010 09:15

Vad kul med en båttripp. Alltid trevligare när man är några stycken..

Biggest loser.. Var det den Svenska versionen som hade börjat nu?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

30 augusti 2010 17:17

Härligt med en lugn helg. Så nu stundar det en båtresa för dig, det blir kul det. Dom som är med i programmen "Biggest loser", sliter så dom får blodsmak i munnen, men jisses så fina dom blir i kroppen efter några månader. Ha en fin kväll framför TVn i kväll.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 augusti 2010 17:41

Kul att ta en båttur emellanåt, då har du det att se fram emot nu.
Jag ska titta på fortet klockan åtta, det blir mest att jag tittar på 4:an

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

30 augusti 2010 17:45

Hej.
Jaa jag själv vill ju flytta på engång eftersom jag redan har nycklarna.Och allt är ju klart nu här i lägenheten.Men det beror på mina söner när de kan hjälpa till med flytten.Jag tror att de jobbar eftermiddag den här veckan,så kanske att det blir nästa vecka då.Ha en fin kväll!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

30 augusti 2010 23:04

Inte utan de i B. L får slita för att gå ner i vikt. Trevligt att ha en resa att se fram emot.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Malin

Malin

30 augusti 2010 23:23

Va kul att se fram mot en båtresa:) härligt jag vill också ut på dom sju haven :) hehe men allt har sin tid och min tid för en båtresa kommer nog :) .. Hoppas håret blev bra!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

31 augusti 2010 08:42

Det Amerikanska bigges loser har jag sett några gånger. Jätteskoj att se hur mycket dom gått ner. Vissa blir ju jättesmala :)
Kul sen och se den Svenska versionen..

Ha en fin fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards