Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Soligt

Av Lillis - 1 september 2010 11:48

 Ännu en vacker dag med strålande sol, vad kan man mer begära.

 Nu rullar månaderna på med vindens hastighet.

 I går efter lunch så åkte Mona och jag till Västerås och gick runt och tittade på allt vi hann även med ett besök på IKEA och där är ju mycket att titta på, men jag kom hem tomhänt, men en fika blev det i alla fall.

I dag så håller jag på att städa och pyssla i mitt krypin och det behövs

I kväll så är det final på Fångarna på fortet och det måste jag kolla på

En bra dag till er alla

 
 
Monica

Monica

1 september 2010 17:30

Det är ju inte nödvändigt att handla något, även om man besöker Ikea.Man kan ju titta på varorna och tänka som så att nästa gång kanske jag köper något.

Regn här nu, inget kul alls.

Ha en fin kväll *på fortet*:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

1 september 2010 18:59

Jag var också på IKEA i början på veckan och gick ut tomhänt. Jag har inte det där behovet av att handla och handla ... Man får ju inget ta med sig när ens dagar är över och sopberg finns det alldeles tillräckligt ändå. Det är kul att titta för man kan få idéer att göra något av det man har.
Solen har skinit här också idag fast det har också kommit lite regn. Varierande höstväder.
KRam på dig vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

1 september 2010 19:43

Bra där, skönt att inte alltid behöva göra av med pengar :) Nu hinner dem kanske föröka sig i plånboken :D
Kramen o en härlig kväller till dig :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

1 september 2010 23:09

OJ! , varit på IKEA men ändå kom hem tomhänt? "Applåder" duktigt jobbat :D hade jag aldrig klarat av ;) KRam kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 september 2010 09:01

Kom du hem tomhänt från Ikea.. Hur gjorde du då? Kan jag få komma och gå en kurs i att inte shoppa hos dig? ;)
Respekt och beröm till dig..

Mitt favoritlag i fångarna på fortet vann ju inte. Jag höll ju på Marie Svan och Magnus Samuelsson och gänget. Fast det spelar ju inte roll egentligen vem som vinner huvudsaken att det skänks pengar..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

2 september 2010 09:12

Gomorron vännen!
Så tråkigt med städning,men man måste ju ta tag i det imellan åt.Att gå på Ikea är alltid roligt,det var längesen jag var där nu.
Ha det bra!Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 september 2010 09:25

Jag hade ju en heldag med shopping tillsammans med dotera, det var inte bara att titta inte, det blev ett stort hål i plånboken och vi skall shoppa vidare en annan dag. Jag har svårt för att inte plocka på mig tyvärr. Ha en fin dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards