Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 september 2010

SOL

Av Lillis - 29 september 2010 11:58

 En helt underbar dag med sol och helt vindstilla är det, riktigt skönt ute.

 7,45 i morse så var jag på tandröntgen på Mälarsjukhuset och blev av med ännu mera pengar 1300 kr för ett besök.

 I går kväll så hängde jag ut sommar kläderna på vädring, tror inte att jag behöver dom mer i år. Eller vad tror ni? Så nu har dom hängt hela natten. Under förmiddagen så har jag skiftat så nu hänger vinterkläderna ute, är väl ganska larvigt att hålla på så här men det är något som hänger med sen jag var barn och såg att min mamma höll på så.

Under eftermiddan om jag får lust tänkte jag tvätta av sovrumsfönstret så vi får se om lusten finns

En fortsatt bra dag till er alla

 
 
Lena

Lena

29 september 2010 12:46

Så himla dyrt att gå till tandläkaren,usch:(
Ja sådär gjorde alltid min mamma med kläderna fniss.Men jag brukar aldrig göra så.Ett underbart kanon väder är det.Jag var ute en sväng tidigt i morsse och gud vad jag frös om händerna.Bara att hänga undan sommarplaggen nu Lillis,och fram med varma tröjor och koftor.
HA DET BÄST MIN VÄN OCH KRAMEN PÅ DIG:)

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

29 september 2010 15:02

Ja tandläkaren är minsann aldrig rea hos. Det vore väl nåt de kunde ha? Sol och vindstilla här med, jätteskönt. Ja har suttit ute och snyggat till pelargonerna i solen och det var som sommar. Men till natten blir det väl frost kanske, brrrrr.
Vackra ungdommar du har kort på i förra inlägget, mycket stiliga
Ha en fin dag, vännen

http://farna.bloggplatsen.se .bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

29 september 2010 17:26

Det var väldigt dyrt för ett enda besök, men det kanske var för flera besök där som du betalade för.Det är tur att tandläkaren finns i alla fall, sen får man betala och se glad ut oavsett vad det kostar.

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

29 september 2010 17:30

Till Monica
Det var för ett besök jag betalade

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

29 september 2010 20:54

Finns det något som är så dyrt att besöka som tandläkare och veterinärer, det är hutlöst. Friska tandsingar och djur är ett måste !
Vädrar inte så som du gjör, sommarklädarna vädras nästa försommar, och vinterkläderna på hösten. Fick du blankt fönster innan mörkret föll ?
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

29 september 2010 22:25

Din stackare, tandläkaren *hövva* är inte ett dugg avundsjuk. Yes du har oxå fått sol idag. Här hemma har jag haft sol så långt tillbaka som jag kan minnas :) Bra att vädra kläder, jag gör det samma!
Kramen till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
 av irja

av irja

30 september 2010 01:00

Kära Lillis !!!
Tänk att man måste betala dyrt för pina,nu gör ju inte en röntgen ont,,,men det gör ont i penningpungen ...LER...
Jag vill också gärna vädra mina kläder,när de har hängt inne några månader,,,,det är väl inte dummt...
Men den mordena människan hinner inte med sånt....
HA en skön torsdag idag....KramiZ IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

30 september 2010 08:00

Allt med tänder är svindyrt! Jag ska tillbaka till tandläkaren den 25 okt. Då blir jag också ruinerad igen :(
Såna arv är bara roliga. Kul att du fortsätter..

Ha en trevlig torsdag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

30 september 2010 09:34

Oj vad du håller på.....jag vädrar inte som du det kan jag säga direkt.
Hoppas solen skiner på dig idag min vän!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 september 2010 17:23

Tack Lillemor..att du hade tid...och vi fick ¨följas till Pastarestaurangen..och ätit oss "proppmätta"..och prata hann vi också... Bilder i morron i bloggen...
Krmen min kära vän!!!

http://margitholm.bmargitholm.blogg.selogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards