Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Torsdag

Av Lillis - 30 september 2010 11:49

 Även i dag så är solen framme och det är så skönt

 Nu på morgonen så har jag plockat in vinterkläderna som hängt ute hela natten på vädring och det luktade så gott .

 I går eftermiddag så vart sovrumsfönstret tvättat, rena gardiner är upphängda och allt är på plats.  Så nu har jag bara fönstret i vardagsrummet kvar och det får bli någon dag när andan faller på, man får ju inte slita ut sig.

 Senare fram på dagen ska jag träffa Margit  och vi ska gå till en Pastarestaurang och äta och jag hoppas att det kommer att smaka bra

 Imorgon har vi en ny månad igen med allt vad det innebär

Avslutar denna månad med några kort

  En bra torsdag till er alla         

 
 
Cina

Cina

30 september 2010 16:12

Ja har bara sovrummet o vardagsrummet kvar att putsa nu....får ta det när jag har ork.
Hoppas du och Margit hade en trevlig lunch ihop och att det var gott med pasta.
Här blire kåldolmar....hade tänkt äta det imorgon men jag ångade mig så det får bli idag i stället.
Hoppas du får en fortsatt fin em/kväll.
Sol även idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 september 2010 17:09

Håller med dej, man ska inte slita ut sej utan jobba i den takt man känner för.

Önskar dej en fin kväll:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 september 2010 17:24

tack för sällskapet..med PASTAN...
FINA o vackra bilder du visar...från STAN, igen!!Tack för att du visar!!
Kramen min kära vän!!!/Margit

http://margitholm.bmargitholm.blogg.selogg.se

 
solan

solan

30 september 2010 17:41

Putsa fönster...Säger bara usch!!!
Jag har "Bara"17 fönster att torka i mitt hus....ALLA är oputsade ännu och jag VILL INTE.
Men de e ingen brådska för man kan se ut fortfarande :o)
Tack för alla fina höstkort.JÄTTEFINA
KRAMEN

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 september 2010 19:44

Underbart vackra bilder du delar med dig utav :) kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

30 september 2010 21:41

Hoppas att ni haft en trevlig dag doc Margit

http://bloggplasten.se

 
Love

Love

30 september 2010 21:57

Va roligt att du träffa Margir i dag. Jag fick träffa Elinor och vi åt lunch.
Glömde skriva att ditt barnbarn med sällskap är otroligt vackra. Visst är man stolt över sina barnbarn inte bara över utseendet utan att dom är så underbara. Tänk vilken tur vi haft först barn sen barnbarn och ev. barnbarnsbarn.
Det sitter i det där att man ska vädra kläderna men när det gäller fönster är det ingen ordning här. Ja i morgon är det oktober och verklig höstmånad med allt det vackra i naturen.
Jag ska se vilka som går vidare i Idol i dag.
Leif hälsar.
Kramelikram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

30 september 2010 22:02

Och pastan smakade bra?? Hade ni trevligt ??? Jag åt en pizza ikväll. Hämtade hem det ... Vet inte hur länge sen det var jag åt det sist. Är ingen vän av det men ibland så slinker det ner en och annan.
Fina bilder du visar idag min vän !!! Ser ut som du har det gott.
Ha en bra kväll !!!
Stora kramen från mej !!!

 
Lena

Lena

30 september 2010 22:44

Fina bilder!Hoppas du och Margit hade det trevlig i dag.Så du grejar med dina fönster,ja snart blir det för kallt för putsning.Så det är tur att du bara har ett fönster kvar.
Nu ska jag sova,Nattis på dig!och sov så gott om du inte gör det redan.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

30 september 2010 23:37

Härligt med fint väder, man blir sååå glad :) Bra att inte slita ut sig å det är ju inte så att görat försvinner, bara så där ;) Tack för att du delar med dig av dina fina bilder! En goooo kväller!
Kramen till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

1 oktober 2010 07:50

Vad duktig du är när det gäller fönsterputsning och sånt. Där har jag en hel del att lära..
Jag tar tag i det alldeles för sällan. Jag tror nog fönsterputsning ingår i kategorin "det tråkigaste man kan göra" ;)

Ha en trevlig helg
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

1 oktober 2010 09:49

En ny höstmånad och närmare vinter. Nu börjar det bli rikligt med färgsprakande färger ute, så fint. Hoppas du får njuta i helgen av härliga promenader och vackert väder. Nu skall jag starta min helgstädning.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

L

2 oktober 2010 17:28

Vilka vackra bilder du tagit! Jag längtar till Eskilstuna.

Liselotte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards