Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Ny höstmånad!

Av Lillis - 1 oktober 2010 12:33

 Under förmiddagen så hade vi en strålande sol men nu är den borta, men det är väldigt skönt ute.

 På förmiddagen så Skjutsade Karin mig till djuraffären skulle få hjälp att klippa Snuttans klor, i början när jag hade henne klippte jag alltid klorna på henne själv men än gång så missade jag och klippte i pulpan och efter det så vågar jag inte klippa klorna på henne längre. Tack Karin för hjälpen.

I går kväll så fick jag hjälp av en kille att fixa till lite saker på datorn så nu går den som en raket.

I kväll så blir det väl att titta på TV:n funderade om jag skulle titta på Skavlan

Önskar er alla en bra och fin helg

 
 
Lena

Lena

1 oktober 2010 13:36

Önskar dig detsamma,en riktig mysig helg ska du och Snuttan ha det.Måste man klippa klorna ofta på katter?kan man inte ha en sån där klösbräda då?jag är inte så hemma på katter jag Lillis.Men jag har faktiskt funderat mycket på en sån där naken katt,de där fula hihi.Vi får se hur det blir med det.Så skönt att datan går som en raket igen,för det är ju så irriterande med långsamma datorer.Kan du tänka dig att gubben som skulle fixa min data fortfarande inte har kommit med den.Fast jag har ringt,Och nu har han haft den över 3 månader,ja man kan ju börja undra?
Ha det så bra nu och bamse kramen på dig.
Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

1 oktober 2010 18:48

Ingen sol här idag och lite kyligt,riktigt höstväder med andra ord.Snällt att du fick med dej Karin så du fick Snuttans klor klippta.
Ha en fin kväll:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 oktober 2010 19:10

mulet utan regn i dag, behaglig temperatur. Har haft gäster i 2 omgångar i dag, varit till torget och handlat förnödenheter, det blev min fredag. Nu skall jag bara slappa framför TVn.
Ha en fin kväll / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

1 oktober 2010 19:23

Önskar dig en mysig och trevlig helg :) Många kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 oktober 2010 22:16

Jag tittade oxå på skavlan,det var ett bra program.
Nattis och sov gott.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

2 oktober 2010 08:37

Men att vi inte tänkte på de när jag var till dig.
Då hade jag kunnat hjälpa dig klippa klorna. Jag klipper ju mina 3 utan problem. Fast jag vet att det blöder mycket när man klipper lite för nära pulpan. Men man ser vart den börjar!

Hoppas du får en fin lördag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 oktober 2010 10:28

Vi klipper inte Doris klor själva heller..
Vi har en prenumeration på hunddagis så vi behöver inte tänka på det. Tycker också det är lite oroande att göra..

För oss blev det Idol igår

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

2 oktober 2010 11:37

hej Lillemor...
Som du kanske läst i våra bloggar (idag går det INTE att komma in på min, blogg.se med det fixar väl till sig under dagen) Såå åker vi några upp till Färna ..till Kerstin..,med sina pelargonier,somhon säljer ut.
Så förmodligen kommer Love med sin leif, Sita..och jag o Lasse..Synd att inte du har möjlighet..att vara med.

http://margitholm.blogg.se

 
Lena

Lena

2 oktober 2010 18:16

Ha det så mysigt ikväll!
Kram Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

3 oktober 2010 08:47

Hoppas din helg varit bra än så länge. Än har du en dag kvar på helgen. För min del har det varit lugnt..

Ha en mysig söndag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards