Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Måndag igen!

Av Lillis - 18 oktober 2010 10:29

 Började min morgon med ett motionspass upp och ner i tvättstugan, men nu är tvätten klar för denna gång.

 I slutet på förra veckan så ringde mitt barnbarn Maria och talade om för mig att dom hade billig nötstek och tyckte att jag skulle göra i ordning Porterstek och vad gör man inte för sina barnbarn. Eftersom hon har arbetat i helgen, så passar det bra i dag, så nu står den och puttrar för fullt, och Porterstek gillar hon jättemycket och så får jag ju rå om henne en stund och det blir mysigt och kul.

 I kväll så blir det TV:n som gäller för mig många bra program som jag tycker om att titta på

  En bra och fin måndag till er alla

 
 
solan

solan

18 oktober 2010 12:18

Skön måndag till dej med.Här är det regn å rusk.
Får rå om Adam på em.
Kramen.

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

18 oktober 2010 16:04

Blåser halvt storm här just nu.
Lite snö i luften är det men för varmt för att det ska stanna.
Porterstek har jag aldrig ätit tror jag och ej heller aldrig gjort.
Ha en fin stund med Maria.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 oktober 2010 17:07

Önskar dig en fin måndag och en fortsatt trevlig vecka :) Kramkram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

18 oktober 2010 19:11

Lillemor, poterstek, SÅ GOTT!!! Det äter man inte varje dag de...Den får ju en speciell samk som är SÅ läcker, av portern!
Vi ses på onsdag!!! Välkommen vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

18 oktober 2010 23:30

Här har det inte varit väder för att promenera, regn och blåst och det fortsätter fortfarande. Du har ju haft middagsgäster och fått en trevlig dag. Har också tittat på TVn hela kvällen, nu skall jag sova.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

19 oktober 2010 06:59

Vad gott med porterstek.Jobbigt med det där springade i tvättstugan.Har du inte funderat på att skaffa dig en egen liten tvättmaskin?Det ska då jag göra snart fniss.
Kram och ha en bra Tisdag.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

19 oktober 2010 10:17

När du får en beställning på mat från barnbarnet då vet du att du gör den maträtten vääääldigt bra :)
Kul att få spendera lite tid ihop.
Min måndagstvkväll inleddes med halv åtta hos mig :)

kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards