Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Små grinig!

Av Lillis - 7 december 2010 11:11

           I dag så är det lite kallare igen -8 grader.

 Kna berätta att jag hade en supertrevlig stund i hop med min bästis från skoltiden i går. Många skratt blev det och mycket prat, och fick väl även klart för mig att jag inte var någon duvunge precis, men det är ju historia nu.

 Har varit ner på stan skulle köpa garn var så sugen på att börja sticka igen, då har garnaffären upphört, vad grinig jag blir. Får väl ta mig ut till Torshälla någon dag och köpa garn

 När jag ändå var på stan så Gick jag in på Apoteket har åkt på magkatarr så jag var tvungen att ha något för detta så det blev Omeprazol ratiopharm får hoppas att dom är bra

En bra och skön dag till er alla

 
 
Cina

Cina

7 december 2010 11:51

Men har du ingen stor ICA eller Coop där du bor dom brukar ju ha garn. Behöver ju inte vara något dyrt garn....
Hoppas att tabletterna hjälper dig nu.
Du har för mycket omkring dig!
-13 grader här hos mig.
Ha en bra dag.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

7 december 2010 13:52

Vad synd då att den upphört.Vad har du tänkt sticka då?Hoppas att tabletterna hjälper mot din magkatarr.Förstår att ni hade skoj och mkt prat blev det förstårs.
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
irja

irja" title="http://bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]irja[/url]

7 december 2010 14:48

Kära Lillis !!!
Det är likadant här, stick och handarbetes affärer har stängt, det har varit uppehåll med stickning ett bra tag, det har varit svårt att få tag på garn....
Inge roligt när magen krånglar, man blir på så dåligt humör, så blir då jag......Det är väl JUL-stressen, fast mat tycker att man inte stressar så gör man det ändå....
HA det bäst, tat det lugnt, KramiZ IA....

http://40-talisten, bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

7 december 2010 18:09

Otur att affären hade stängt ner! .Önskar dig en mkt fin o trevlig kvälL! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

7 december 2010 18:56

Hej på dig!
Ber om ursäkt att jag inte har varit och hälsat på dig:(
Nu är jag här iaf :)
Synd att butiker ska upphöra ibland.
Har precis kommit hem från sta`n
Köpte inget märkvärdigt.
jo, det är tråkigt att man inte kan skriva tillbaka, ÄVEN om man kommer in där, så går det inte att skriva i skrivrutan utan ngt konto av ngt slag :(:(
jajá det får bli så.
Här har det inte varit så jättekallt ida,
ca -7 bara.

Ha en fortsatt bra vecka.

Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ruth

Ruth

7 december 2010 19:01

Du stressar väl inte på dig magkatarr inför julen, hjälp dig själv nu och inte alla andra. Synd du inte hittade garn, det är lugnande för kropp och knopp att sätta sig och sticka. Vi har +3* nu, taken droppar och det är riktig kramsnö, vill inte ha det så här :-(
Ha det gott vännen och krya på din mage / kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

7 december 2010 21:23

Visst är de roligt att träffa vänner från förr. Jag har fått kontakt med en kompis som ja inte träffat på 30 år, jätte roligt. Sov gott o skall snart lägga mig o förhoppningsvis sov gott inatt också.
Kramizar o hoppas medusine hjälper.

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

agge

8 december 2010 10:40

Tråkigt när affärer som man gillar lägger ner....
Omeprazol är jättebra, effekten sitter i flera dagar....Det gjorde det iallafall på mig.

kram

 
ansepanse

ansepanse

8 december 2010 21:53

vad hade du tänkt dig att sticka då? hoppas att tabletterna hjälper för magen din
ha en fin kväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards