Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Onsdag!

Av Lillis - 29 december 2010 12:09

   En grå och disig dag. Har varit ut på en långpromenad och tyckte nog att der var ganska så skönt ute.

 Fick i julklapp ett presentkort av Peter och Maria på nagelvård så i morgon ska jag gå och fixa till naglarna ska bli så spännande och se hur det blir, det är en kille som ska fixa till dom. Ska be honom att ta ett kort så ni får se hur det blev.

Annars i dag så händer det väl inte så värst mycket och det behöver inte hända saker hela tiden för att jag ska må bra

I kväll så blir det väl att titta på bönderna igen

Nu önskar jag er alla en bra dag

 
 
ansepanse

ansepanse

29 december 2010 12:34

håller med dig, det behöver inte hända saker hela tiden, det är riktigt skönt att bara vara också
spännande med nagelvård :)
ha det gott vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Lena

Lena

29 december 2010 13:58

Precis Lillis,det behöver inte hända en massa saker jämt.Så skönt att bara vara och ta det lugnt.Vilken bra julklapp du fik av Peter.Det ska bli kul att se bilden på dina fina och vårdade naglar.
GOTT NYTT ÅR MIN VÄN!
KRAMAR LENA

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

29 december 2010 14:02

Det är ju skönt att bara vara oxå tycker jag.
Grått även här idag och lite småkallt.
Bättre att det är -10 än detta råakalla.
Kommer nog bli kanon fint med nagelvård.
Glöm ej ta foto!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

29 december 2010 14:50

Tredje lugna dagen hos oss..också...rätt så skönt att "bara vara"!!!
Lasse o jag ska ta en liten åpromenad till Bibblan..det är det enda... så att vi kommer oss ut i friska luften...en stund och får röra på oss.
Kul att bli fixad med naglarna!!! Vi ser fram emot att se dem på bild....
Kramiz!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Margit

Margit

29 december 2010 14:51

Hmm...nu kollade jag inte hur JAG STAVAT..OCH DET BLEV NÅGRA HELKONSTIGA ORD,,,SOM INTE JAG SJÄLV VET..VAD DET SKULLE VARA. sÅ BLUNDA FÖR DOM...
Kram!

http://margitholm.blogg.se

 
Monica

Monica

29 december 2010 17:59

Det är aldrig fel att ha snygga naglar och det var väl en jättebra julklapp du fick.

Sista avsnittet på bönderna ikväll, blir intressant att se hur det avlöper:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

29 december 2010 20:18

Helt rätt, det behöver inte alltid hända saker. Bra att kunna njuta av den vanliga vardagen :) Fina dina naglar kommer att bli! En gooo kväller!
Kram vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

29 december 2010 22:48

Det är inte bara hos dig som det har blivit en slödag, så även här, kylan sätter stopp för allt utomhus, då är det gott att vara inne i värmen som ofta sticker iväg till +25-26* om jag lägger in för många vedpinnar hehe..
Skall bli roligt att få se dina nya naglar.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

29 december 2010 22:50

Mellandagarna är inte helt fel. Vi läser, promenerar och ser på Tv. Tyvärr visste jag inte att det var bönderna i kväll förrän nu men såg då att det kommer i repris. Nyfiken som man är vill jag gärna se hur det utvecklat sig.
Naglarna blir nog jättefina.
När jag var i Thailand så fixade en tjej dom och målade så fint. Då var dom långa men tyvärr är jag periodbitare så nu är dom korta och fula.
Jag vill önska dig ett riktigt härligt 2011.

GOTT NYTT ÅR.

Kram
Love.

 
Maria

Maria

30 december 2010 00:13

Det behöver inte hända saker hela tiden, du har så rätt. Det är så kallt här idag så nån promenad har det inte blivit, Kajsa går på tre ben för hon fryser så om tassarna. Hoppas dina naglar blev finfina.
Önskar dig en go dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

30 december 2010 00:23

Kan tänka mig att det vart jätte fint med lite nagelvård :) Lyx i vardagen sådär sitter aldrig fel :) Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

30 december 2010 09:56

Vilken rolig julklapp! Ska bli jättekul att se slutresultatet..

Jag har inte följt bönderna i år men jag såg sista avsnittet. Så nu vet jag hur det gick. En hittade kärleken i alla fall :)

Gott nytt år Lillis!
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards