Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Fransk Manikyr!

Av Lillis - 30 december 2010 13:02

 I morse så hade vi kallare igen - 11 grader, men jag ska väl inte gnälla det finns ju dom som har det kallare, men jag gillar inte när det är över - 10 grader.

Nu har jag varit och fixat till naglarna, en jätteduktig kille som gjorde Fransk Manikyr på mig. Han var väldigt noga, Jag har ju långa naglar i mig själv  så han filade till dom och målade dom. Får lov att säga att jag blev väldigt nöjd och belåten. Ni ska få se resultatet

En bra dag till er alla och

GOTT NYTT ÅR  



 
 
Cina

Cina

30 december 2010 13:18

Snyggt mycket snyggt!
Snart skall vi åka och träffa Lilla Maja det pirrar i min mage...=))

-10 grader här just nu och det är kallt som tusan tycker jag.
Är en konstig kyla.

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

30 december 2010 16:03

Vad vackert det blev. Kanske jag skulle göra samma sak?? men egentligen trivs inte jag med för långa naglar. De repar ju allt och fastnar *skrattar* Jag klipper mina jäms med fingertopparna för då är det lättare (bekvämare) tycker jag men jag tycker dina är jätteläckra.
Ha det gott min vän !!! Kram från mej ..

 
Glimz

Glimz

30 december 2010 16:18

Wooooooooaaaoooooo det där blev riktigt snyggt!
En gooooooo och härlig dag till dig vännen :)
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

L

30 december 2010 16:38

Å, så snyggt tycker Linnéa och Liselotte :-)! Kram

 
ansepanse

ansepanse

30 december 2010 16:44

jättesnyggt blev det! ha en fin kväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Margit

Margit

30 december 2010 18:40

Men DET belv ju jättesnyggt!!!
Nu får du förska att visa händera..hela tiden..gå på stan och handla..och visa...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maria

Maria

30 december 2010 20:15

oj så fina dom blev. önskar jag kunde få sådana granna naglar men dom går bara av. Ha de gott.
Nyårskram från Maria

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

30 december 2010 22:13

Åhh vilka fina naglar :) Kanon fina =) ! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 december 2010 22:22

Kan man annat en bli förnöjd när det blev så fint, GRATTIS. Nu blir du fin på Nyårsafton.
Gott nytt År min vän / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
junitjej

junitjej

2 januari 2011 20:56

Vilka vackra naglar!

http://junitjejen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards