Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Lillis - 7 juli 2010 06:48

I går så var ju Rita och jag på en bussresa till Stockholm och vi hade ju tur med vädret att det inte var så varmt. Vi startade 7,30 från E-tuna och första stoppet blev på Sollentunas golfsklubbens restaurang där vi fick kaffe och macka. Sedan blev det information om Cloudberrys mjuka täcken, kuddar och madrasser som görs av naturmaterial.Efter det så blev det en bensträckare på en halvtimme och sedan så dukades lunchen fram. När lunchen var avklarad så givk färden vidare mot Stockholm,där bussen stannade vid Stadshuset och därifrån så vi ta oss till Stadsgårdskajen där vi skulle åka båt i 50 minuter till Drottningholm. Vilken fin båtresa.Och för allt detta så betalade jag endast 240kr. Drottningholm var så vackert, men dyrt i dom små butikerna så mycket turister det var där.

Men Rita och jag hade en trevlig och bra dag och en upplevelse att få se allt detta.

Sätter in några klick bilder från Drottningholm

En bra dag önskar jag er alla                       

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards