Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Sönsdag!

Av Lillis - 6 februari 2011 11:29

 Gårdagen var lugn och skön och en vacker dag var det

Tittade på Melodifestivalen i går men tyckte inte att det var något att se, kanske är det åldern som gör att jag inte gillade det.

I dag så har vi en   dag, har varit ute en liten sväng och det var så skönt.

Ska bara göra i ordning lite mat sedan ska jag gå ut igen i det vackra vädret.

En fin söndag till er alla

 
 
Ruth

Ruth

6 februari 2011 11:43

Näää, inte var det så många guldkorn på Melodifestivalen i går, även en massa trams som inte gick hem hos mig. Ingen sol här i dag, grått och dimmigt. Vet inte vad det blir här i dag, förmodligen inget.
Ha en fin söndag / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

6 februari 2011 11:55

Näää du jag började oxå titta men såg snart att det var inget för mig. Massa trams bara.
Är kanske åldern vad vet jag.
Ja en solig och fin dag är det.

Ha en fortsatt fin söndag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

6 februari 2011 12:34

Strålande skönt väder här med.Man blir ju så glad när solen visar sig:)
Tyckte inte heller att melodifestivalen var något att se,så jag började pyssla med annat.
Ha det så skönt ute i solen idag.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

6 februari 2011 13:22

jag skrev hos dig på FB att jag nog är för gammal för larvet mellan melodierna för det gick inte hem hos mig. Tittade sporadiskt och hade ingen uppfattning annat annat än att ingen av melodierna enligt min smak skulle ha en chans i den stora finalen i Tyskland (är det väl den går eller?).
Ha en fortsatt bra dag vännen !!!
Kramen från mig

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

6 februari 2011 14:42

Det är verkligen underbart väder ute, livet leker!
Sv; Nytt avsnitt kommer ikväll igen =) En fin dag önskas dig

Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

6 februari 2011 16:39

jag tittade lite också och lyssnade med ett halvt öra liksom, vi har inte haft någon sol alls
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Love

Love

6 februari 2011 19:21

Hej min vän!
Det var bra mycket roligare för oss i går att vara med vänner och äta en god middag.
Däremot såg jag alla duktiga dansare i fredags.
Jäkla halka säger jag både Leif o jag halkade om kull i fredags men inga brutan ben eller andra skador.Får väl skylla mig själv då jag inte hade broddar på.
Kände lite vårpirr i tisdags då solen sken och jag hörde talgoxens kvittrande.
Tack för att jag får ringa dig och prata om jag behöver.
Kram
Love.

http://vildfagre.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

6 februari 2011 21:53

Melodifestivalen var rena skiten tyckte jag, det var inte nycke att se

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 februari 2011 23:41

Önskar dig en fin start på den kommande veckan! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

7 februari 2011 01:12

Jag brukar inte titta på melodifestivalen, möjligtvis den stora ,som går i maj ngn gång MEN inte innan dess. Tycker det bara är en massa trams nu för tiden. Ja kanske man är mer van med då tidens musikfestival som var på- 60 talet och ngt år frammåt där, men inte nu. Man är väl kräsen kanske på vad det är för musik i dagens samhälle?
Kram
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards