Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Soligt men kallt

Av Lillis - 18 februari 2011 12:06

 Varit ute och handlat hem lite mat till helgen, när jag kommer hem så ser jag

att jag glömt att köpa hem mat till Snuttan så det var bara att värma sig en

stund och sedan gå ut i kylan igen, det man inte har i huvudet får man ha i benen.

Nu är jag så trött på denna vinter men det är jag väl inte ensam om. Tappade min mobil i golvet så nu funkar inte den, får lämna in den i morgon. Som tur är så har jag en gammal mobil ligger så nu får jag ju andvändning för den

I kväll så blir det att följa Let's dance igen och det blir spännande och se vilka par som blir kvar

 En bra fredag till er alla

 
 
solan

solan

18 februari 2011 12:20

Vill bara önska dej en trevlig helg <3
Vi funderar på att åka till Leksand på dans i kväll...
Kramen

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 februari 2011 12:33

Lite otursdrabbad idag tror jag,hoppas det vänder nu :) hehe! .. Hoppas du får en fin kväll och en fin helg! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

18 februari 2011 12:47

Men Lillis då har du tappat mobilen i golvet....det får man väl inte göra heller...hahahaaaa.
Vilken otur du haft idag kan ju tro att det är fredag den 13.
Kallt som tusan är det ute.
Vi har vart och stor handlat idag och nu fryser jag.
Lite kaffe kanske man skulle ta så man blir varm.

Klart det blir Let´s Dance ikväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 februari 2011 12:51

vad tråkigt att du tappade mobilen så att den gick sönder, tur att du har en gammal som fungerar, kallt har vi också idag
Sv: nej jag har inte tappat bort näspärlan, bara det att jag har svårt att få den på plats igen
ha en jättefin fredag vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Margit

Margit

18 februari 2011 13:14

ja du är inte ensam om att glömma handla...det du måste ha...eller...nu var det det SNUTTAN måste ha...
Otur med mobilen...men TUR arr du hade en "gammal i resrv"..så du inte är helt utan!!!
Önskar dej Lillemor, en trevlig och fin helg!!!
kramez!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
irja

irja

18 februari 2011 16:26

Hej vännen,
Så sant så sant, de man inte har i knoppen får man ha i bena, eller så,,, bra minne men kort,... Ja denna kyl gör ju en mer eller mindre galen, nu får det vara nog....
Ja det blir spännande och se på Let`s Dance i kväll,vi syns i TV-soffan....Ha en skön weekend vännen....
KRAM IA

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

18 februari 2011 18:58

Detsamma till dig vännen,ha dig en mysig kväll.
Kramar Lena

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

18 februari 2011 19:55

Oj det blev en tuff dag ute i kylan. En fin kväll till dig vännen =)
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

18 februari 2011 21:37

Så typiskt att du inte kom på det innan du kom hem..

Vilken otur med mobilen..
Jag har tappat min flera gånger men haft tur att den hållt ihop. Det är alldeles för lätt att tappa taget om den lilla lilla saken..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

18 februari 2011 22:06

Jag är tvungen att skriva en lapp på det som skall hem från affären, glömmer jag den på köksbordet har jag bara hälften med hem, suck så dårligt minne jag har.
Tur du har kvar din andra mobil som recerv, bra att spara. Väntar nu på att röstningen på Let's Dance, snart får vi veta hur det går.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
mufflo

mufflo

19 februari 2011 09:49

Idag skiner solen och då känns vintern helt ok.
I norr har vi långt kvar till barmark så det är bar att bita ihop och säga jajamensan.

http://www.doggbloggen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards