Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Lillis - 4 maj 2011 11:28

             Lika förbaskat kallt i dag oxå, solen försöker att

             leta sig fram mellan molnen, men det verkar inte

             att vara lätt.

             I går kväll när jag satt och tittade på TV så fick

             jag se att Snuttan jagade något, tänkte inte mera

             på det, sen fick jag se det igen, fick för mig att

             det var mal, men jag vet ju inte hur dom ser ut.

             Så i dag så travade jag ner på stan och fick tag

             i något som hette Paradimal. Sen var det bara

             att stoppa in det bland vantar,mössor och

             halsdukar. Kommer ihåg att förr så la man

             alltid malkulor i kläderna. Jag kanske är

             lite nojig nu men jag tycker att det är så

             läskigt men sådana småkryp

             EN BRA DAG TILL ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards