Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Måndag

Av Lillis - 16 maj 2011 11:28

            Vädret i dag är ingen höjdare än så länge, sol och regn i 

            salig blandning.

            I morse så var det åter dax för ett tvättpass men det är

            ju skönt när man har det klart.

            När jag var klar i tvättstugan så var det dax för en promenad

            hade inte varit ute lång stund förrän det började att regna

            igen.

            Gick även och handlade hem lite mat för magen måste ju ha sitt.

            I går så tyckte jag att allt var pest och pina, och så måste man

            få känna i bland. Men i dag så leker livet igen och det känns skönt.

              VÄNTA INTE PÅ DEN STORA LYCKAN

              SÅ ATT DU MISSAR DEN LILLA!

 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG

 
 
Ingen bild

Love

16 maj 2011 11:47

Hejsan!
Visst är det bra att pest o pina dagar tar slut och nästa dag är så bra. Solen skiner här och vi ska ev åka och köpa lite blommor.
Jag blir nästan lite avundsjuk när jag läser vad ni har trevligt du o Rita och vilken smaskig mat ni äter. Nu går det fortfrande bra med Nutrilätt och jag stoppar i mig lite gott också.
Leig väntar på mig så det blir slut här.
Kramizz från din vän Love.

 
Ninz

Ninz

16 maj 2011 12:16

Här hemma är det kallt värre, jag fryser som attan.
Sv; Skönt att jag inte är ensam om glömskan :)
Kramen till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

16 maj 2011 12:32

jag tvättar också, det är ju ett måste
vissa dagar är sådana som du hade igår, skönt att du känner dig bättre idag
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

16 maj 2011 12:38

Jo då visst får man känna sig lite ur balans ibland men oftast så brukar det ju ljusna. Kanske är det nyttigt också för då värdesätter man det lilla istället för att tro på överdåd. Mat ja det måste man ha och jag har tagit fram en kycklingfilé får se vad det blir av den.
Ha det nu så gott trots det tråkiga vädret/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

16 maj 2011 15:22

Här är också vädret konstigt,solen vill titta fram men molnen e ivägen! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

16 maj 2011 15:31

Pest och pina kommer ibland som ett brev på posten.men som tur är går det över fort.
Jag väntar nu på min väninna som ska komma hit och äta lax med mig på födelsedagen.Idag var det så roligt att läsa på FB och se alla gratulationer. Så tack än en gång att du hörde av dig.Vad härligt det är med goda vänner,även om man inte pratar personligt med en del så känns det ändå bra.
Ha nu en fortsatt bra dag Lillis. Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 maj 2011 16:28

Regn, sol, regn, sol hela tiden om det kunde bestämma sig om det ska vara regn eller sol.
Tråkig dag tycker jag!
Känner mig inte alls på humör idag!
Ha en fin måndagskväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

16 maj 2011 16:55

Växlande väder här också idag med sol och regn om vartannat,hoppas det blir bättre väder i morgon.Kvällen bjuder ju på bra tv-program så det får vi se fram emot.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

16 maj 2011 17:49

Hej vännen!
Du får en mental ros för att du är så duktig på att besöka min blogg. Lukta på denna mentala ros och sträck på dig för du är lika underbar som denna ros *ler* Ha en bra kväll.
/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

16 maj 2011 19:52

Härligt att livet leker igen :)

Jag vaknade av en rejäl regnskur i morse. Det bara smattrade mot rutorna. Man får försöka se det så att blommorna behöver lite vatten ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

16 maj 2011 23:29

Jag undrar vart sommaren och värmen tog vägen, fy så grått och trist, fryser som den lede. Jag skall tvätta i morgon i min nya maskin, skall bli intressant. Sov sött vännen /
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

16 maj 2011 23:56

Ser att du har haft fullt upp under dagen med diverse sysslor. ja det finns att göra hela tiden...
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards