Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

Frissan

Av Lillis - 19 maj 2011 12:49

   Konstigt väder vi har, under morgonen var det igen mulet och grått

   Och sedan kom det oxå lite regn, men nu skiner solen från en

   klarblå himmel men det blåser ganska så mycket.

   Nu har jag varit till frissan och fått lite färg i håret och så

   klippte ho mig oxå, för er som inte vet så kan jag berätta att

   att min dotter Carina är frissa.

   Därefter så gick jag och tittade lite i affärerna och fick tag i

   en blus, måste ladda kameran så ni får se den på bild i morgon.

   I dag så ville jag vara lite lat så jag köpte med mig Kina mat

   hem så gott det var.

   Kommer några fler kort som jag tog från Stadsparken i går

       EN BRA DAG TILL ER ALLA      


 
 
Spanaren

Spanaren

19 maj 2011 13:26

Men så ba att ha en dotter som frissa ;.)
Så klart att du ska njuta av livet med att köpa mat. Njuta nu av din tillvaro på alla de sätt :-) Tack för fina bilder! Ha det vännen/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
irja

irja

19 maj 2011 13:49

Käraste vännen Lillis,
Tack för besöket i min blogg, idag....
Vädretsmakter kan vi inte rå över, men du har ju i alla fall varannan dagsväder, men hos mig kommer inte ens temeraturen över 10+ grader,,, regnit och kallt, igår eftermiddag vid 15:00 tiden när lilla solen kika fram hade vi 15+ grader, en liten försmak av värme,,och då blev man genast på bättre humör,,, då glömmer man bort sin värkande kropp... LER, underbara bilder på rhododendron,så fint de blommar, i stadsparken, ja där har även vi promenerat några gånger, (när vi besökde E-tuna) här har knappast björkrn slagit ut sina löv, och tur är väl det, annar hade de väl fått en knäpp av de kyliga vädret, bruna björklöv ser så trist ut.....
Nu börjar väl den gråa slöjan över himlen att skingra sig, det skimmrar lite blått här och var,,, kanske eftermiddagen blir regnfri...
Önskar dig vännen en bra dag...Ha en skön BARA VARA DAG,med kissen Snuttan...eller har jag döp om han???? .LER
KramiZ IA......

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 maj 2011 16:37

ungefär likadant väder här också, underbara bilder du visar, vad kul att din dotter är hårfrisör då har du ju alltid en egen frisör :)
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

19 maj 2011 17:39

Fina bilder som vanligt. Jag skulle också vilja färga håret men vågar inte.
Ha det gott/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Monica

Monica

19 maj 2011 18:24

Då är du nyfriserad och fin nu då.Gott med kinamat,det ska vi äta den 4 juni i Jönköping,så det är något att se fram emot.
Blåser här som sjutton,men tvätten jag hängde ut på tork var torr på en liten stund så inget ont utan att det har något gott med sej som man brukar säja.

Ha en bra kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

19 maj 2011 18:42

Ja tänk vad vädret..snabbt förändas..Jag hade sett på väderprognosen..att det skulle bli fint väder idag...OCH i Kolsva så lyste solen...sedan vid 930 när jag var på väg till E-tuna...så ser jag de MÖRKA MOLNEN..och snart så började det regna..OCh när jag var inne på UNDERBARA HEM..så var det mulet..och när jag kom ut efter en stund..DÅ började det klarna upp och så KOM även solen fram..och det har ju varit riktigt skönt väder under dagen.
Jag blev uppringd och tillfrågad..OM jag kunde jobba i natt..och så blev det.. så jag sitter nu i min lilla "övernattningslägenhet"..på Årby....och om ett patr timamr..så blir det Mälarsjukhuset....
Kram till dej Lillemor!!!.....

http://margitholm.blogg.se

 
Ninz

Ninz

19 maj 2011 20:33

Visst är det lite skumt väder, man kan inte riktigt lita på det. Är så avundsjuk på er fina park, nåt finns inte här i Stockholm. Då måste man gå till speciella botaniska trädgårdar. En fin dag till dig vännen :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

19 maj 2011 21:13

Åhhh härligt att vara ny friserad.
Det skall jag bli den 1 juni ser just nu ut som en hängbjörk.
KIna mat är gott men jag vågar inte äta det nu för min mage. Vågar snart inte äta något!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
attis

attis

19 maj 2011 21:37

Kinamat är jättegott. Synd bara att man äter det så sällan. Ha det gott.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
Maggan

Maggan

19 maj 2011 21:56

Vad härligt att bli fin i håret. Och lite färg i gör ju att det blir extra liv i de.
Vädret har varit samma här som hos dej.
Jag längtar att få se Eskilstuna och den fina blommande parken så småningom.
Kram och ha det fortsatt bra.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 maj 2011 22:57

Fina bilder Lillis.Jaså din dotter är frissa.Vad bra!:)Kina mat åh så sugen jag blev på det nu då,såå gott.kram och Godnatt!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

19 maj 2011 23:28

Fina bilder som alltid! Hoppas du vart nöjd över håret,tror nog det vart kanon fint :) .. Vi har väl haft ungefär samma väder vi också idag. Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 maj 2011 00:18

Jag har själv klippt lite mera på sidorna i kväll så det harmonerar bättre med den kota luggen, jag ger mig inte:-) kanske blir det frissan till slut, finns fortfarande att ta av.
Underbara foton.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

20 maj 2011 10:31

Önskar att jag hade någon i familjen som varit frissa

http://bloggplasten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards