Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Varmt och skönt

Av Lillis - 16 juni 2011 13:42

     I dag så har vi varmt och skönt igen och ingen blåst att prata om.

     Dagens dubbel som jag köpte i går blev det inte ett rött öre på,

     men man måste ju chansa lite.

     Nu har Siv och jag varit på stan passade på att äta lunch, sedan

     gick vi i affärerna och tittade, när vi går där så kommer det fram

     en vakt och tar tag i mig trodde hjärtat skulle stanna och frågar om

     jag har min portmonä kvar och det hade jag, och frågar om jag inte

     läst tidningen om alla väskstölder, han berättade oxå att dom andvänder

     rakblad för att skära av remmarna.

     Efter detta så gick vi till en uteservering och tog en fika.

     Nu väntar jag på att Carina ska komma över en stund

       EN BRA DAG TILL ER ALLA

 
 
ansepanse

ansepanse

16 juni 2011 16:44

det är för hemskt med väskstölder, sist vi var i Göteborg fick jag säga till J att han inte skulle ha plånboken i bakfickan
här är det också varmt och härligt idag
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Monica

Monica

16 juni 2011 17:32

Så fint du har på din blogg,jätteläckert!

Det vill till att hålla i sina tillhörigheter när man går ut förstår jag,kanske ingen fara här i vårt lilla samhälle,men i större städer verkar det lurigt att gå ut och inte ha sina väskor i ett hårt grepp.

Fint och varmt väder här idag,men inatt ska det visst bli regn igen.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ninz

Ninz

16 juni 2011 18:16

Det var väl själva tusan att du inte fick vinna något, det hade ju varit så kul!! En fortsatt fin dag till dig vännen :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.seh

 
solan

solan

16 juni 2011 19:02

VARFÖR kan man inte få vinna en större summa pengar ??? bara en ggr i sitt liv....Men jag vann 50 kr på triss i dag...Men hade satsat 100....Förlust :(
Ha de gôtt..Kram

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

16 juni 2011 20:44

Jaa du, det där med väskor hängande på axeln det slutade jag med för många, många år sen. Jag brukars ha plånboken i en innerficka i jackan och på somrarna ser jag till att ha fickor också som inte är åtkomlig för andra ...
Härligt att gå ut och luncha med kompis.
Ha en bra dag i morgon !!!
Stor kram vännen !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

16 juni 2011 21:43

Tråkigt att du inte vann något. Det hade ju suttit fint med lite miljonfestande idag annars ;)
Schysst att han varnade. Förstår mig inte på folk som ska sno andras saker. Ingen respekt alls..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

16 juni 2011 21:56

Det var en vacker blogg du fixat. Gör du det själv? Jag skulle vilja lära mig hur man gör.
Visst är det hemskt med alla stölder som förekommer.Jag kniper hårt om min väska när jag är ute.
Hoppas att du har det bra ändå. Kram min vän.

http://bloggplatsen

 
Ruth

Ruth

16 juni 2011 23:55

Nu har Cina varit framme och smyckat din blogg igen, det blev så fint, så fint. Man kan nog aldrig vara nog försiktig när det gäller väskstölder. Jag bär min axelväska hängandes fram på magen och håller i den där, samtidligt vilar jag armen.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 juni 2011 00:39

Så fint du har fått det här.Ja det är bäst att du håller i väskan.En trevlig dag har du haft.
Kram och Natttis på dig.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

17 juni 2011 00:45

Jag har ALDRIG min axelväska bara över axeln,utan jag tar den över huvudet oxå och väskan frampå, då är det iaf liiite svårare för vissa att rycka den ifrån mig. Hittills har jag klarat mig från sådant. Fick detta tips från en kompis för många många år sedan.

Sedan ett annat tips från ett TV program för många många år sedan, är att OM man går vid en vägg i stan eller så, att man då har väskan i den handen/axeln som leder mot väggen, då är det oxå lite svårare för vissa att rycka väskor från en.

Kram/

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards