Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Hett som i en bastu!

Av Lillis - 3 augusti 2011 12:47

   Så långt ögat kan se varmt och hett som bara den. Synd om alla som börjat att arbeta nu när det vackar vädret kommit.

Fy vad svårt jag hade att sova i natt, var så varmt inne och det hjälpte inte att jag

hade fläkten på.

Under eftermiddagen så ska jag ta en cykeltur till Slagsta och köpa mig en stor Slagsta glass den är så himla god brukar ta mig dit en gång varje sommar och i dag så längtar jag efter glassen

Orkar inte skriva mer så det får bli mitt inlägg för dagen

          ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG

 
 
Maggan

Maggan

3 augusti 2011 14:45

Ja nu är det bara för varmt. Jag sitter på min balkong och njuter för ute kan ingen vara för tillfället. Tar mig nog en tur ut i kväll i stället. Ha det bra Lillemor. Kram!

http://bloggplatsen

 
Gunilla

Gunilla

3 augusti 2011 20:35

Ja, det sägs ju att det är nu som sommaren kommer.
Här har oxå varit så varmt idag.
Hoppas det blir lika varmt i morgon, eller iaf uppehållsväder
för då ska vi åka och plocka vinbär hos en släkting.
Ha en fortsatt bra kväll
Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

3 augusti 2011 22:22

J har ledigt den här veckan också men sedan börjar han jobba igen, idag har vi också haft det jättevarmt. gott med glass
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

3 augusti 2011 22:58

Ja dessa dagar är inte behagliga för kroppen, jag blir illamående trotts ett stort vattenintag. Kom några stora droppar i em. genast blev det bättre att leva och solen kom inte fram mera, vilken befrielse. Tror att värmen går i repris även i morgon. Hoppas du kom iväg så du fick din efterlängtade glass. Önskar du får sova lite bättre i natt.
Kram och god natt vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

4 augusti 2011 00:03

Jodu nu är det riktigt varmt om dagarna,lite för varmt för mitt tycke! .. Håller med det e jobbigt o somna på nätterna,och när man väl somnat så vaknar man o e genomblöt! Huvaligen!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ninz

Ninz

4 augusti 2011 00:30

Det är varmt som bara den!
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

4 augusti 2011 08:12

Usch ja nu är det alldeles för varmt för min smak.
Ska det va så här så ska man ha havet eller en sjö eller en pool så man kan bada.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

4 augusti 2011 09:39

Och jag är mycket glad över att börjat min semester i måndags. Härligt väder :)
En stooor glass smet ner under min heldag igår. Sol och värme då är det gott med glass :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
attis

attis

4 augusti 2011 10:21

Hej vännen. Njuter för fullt av den härliga sommaren. Idag är det lite svalare men soligt. Cykla försiktigt.
Kramelikram.

http://attisblogg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards