Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Fest i stan!

Av Lillis - 5 augusti 2011 11:15

      Även i dag så gassar solen, tyckte kanske att det var något svalare ute.

      Nu är Å-festen i gång så nu blir det livat i luckan, håller även på hela

      lördan oxå. Många bra artister uppträder men det är ganska så dyrt,

      tivoli för barnen och många andra jippon bjuds det på.

      Under eftermiddagen ska Rita, Siv och jag ner på stan och kolla på allt

      som händer och sker. Blir väl oxå att vi går och sätter oss på en

      uteservering och tar ett glas vin och tittar på folk.

      Ska lägga fram kameran så jag kommer i håg den,berättar mer i morgon

      hur det var

       ÖNSKAR ER EN BRA OCH FIN FREDAG  

 
 
agge

agge

5 augusti 2011 12:20

Vad roligt med Å-fest. Ha så trevligt nu.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

5 augusti 2011 13:31

Nästan skönt..att INTE vara i stan nu...MEN jag ska ju jobba lörad tommåndagnätter så då kommmer jag ju till stnan..i allalfall.
Kram! Önskar dej en trevlig kväll/helg½½

http://margitholm.blogg.se

 
Anita

Anita

5 augusti 2011 15:02

Jasså, nu ska hon festa loss vännen min !!! Det gör du förbaske mig rätt i ... Ta foton också så vi får hänga på liksom i fantasin åtminstone. Jaa, då önskar jag er en härlig festhelg och väntar in stunden då du bjuder oss på kort !!!
Stor kram till dig vännen !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

5 augusti 2011 16:05

Det låter gott med ett glas vin på stan.
Ha en jättetrevlig kväll och ha det gott.
Goa kramar från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

5 augusti 2011 21:23

det låter som en jättetrevlig fredag, då väntar vi på bilderna då :)
en fin helg till dig vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ninz

Ninz

5 augusti 2011 21:55

Jädrar i min låda här händer det saker vill jag lova. Då väntar jag tålmodigt på att få se alla dina fina bilder :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 augusti 2011 23:20

En Å-fest så roligt, där sker det nog mycket skoj. Hoppas det blir vackert väder och trevligt omkring er. längtar efter foton i morgon.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

6 augusti 2011 09:06

Åhhh vad mysigt med Å-festival. Ni har så mycket roligt i E-tuna mot va vi har här.
Hoppas ni hade det trevligt!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards