Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Onsdag!

Av Lillis - 24 augusti 2011 12:43

     Även i morse så låg dimman tät över Eskilstuna, men nu är det åter igen en

     fin och vacker dag.

     Var ute på en promenad på förmiddan och när jag kommer hem så kommer även

     Hasse som är kaffesugen det var bara att sätta på pannan, när han gick hem så

     ringer det på dörren igen och då kommer Anita så nu har jag druckit kaffe i

     omgångar. Fick en jätte fin klocka av Anita för att jag tagit hand om hennes

     post och blommor när hon varit på resande fot.

     Tycker att det känns i luften att hösten är på gång

      EN FORTSATT BRA DAG TILL ER ALLA 

Var med i min bloggvän CINAS TÄVLING  KLICKA HÄR

 
 
Cina

Cina

24 augusti 2011 12:56

Kul när man får något när man hjälper någon då ser man att man är uppskattad. Du får fota klockan o lägga ut så vi får se den.
Var nu med i min tävling o gissa vad det är på bilden.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

24 augusti 2011 13:46

Men dra på trissor har ni kommit så långt med hösten?!?!
Kul att få uppskattning för det man vill göra till en vän :-)
Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

24 augusti 2011 15:27

Här är det lite småregnigt i eftermiddag och det har börjat blåsa,skönt att vara inomhus.
Kul att du fick två besök och fick fika lite extra.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

24 augusti 2011 15:48

nu har du druckit kaffe för i morgon också kanske :)
nej skämt åtsido, vad trevligt med besök
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maggan

Maggan

24 augusti 2011 16:15

Visst är det kul när det värdesätts av det man hjälper till med.
Vädret här är för närvarande regnigt.Jag hängde ut tvätt i morse men det torkar dåligt i detta fuktiga väder.
Cinas tävling var en klurig grej tycker jag Får se om jag lyckas . Kram o ha en skön kväll.

http://bloggplatsen

 
Ninz

Ninz

24 augusti 2011 20:56

Oj du har verkligen haft fullt hus, kul! :D Håller med dig, hösten är i antågande, snart knackar vintern på dörren :) För att snart lämna över till våren igen *jippi*
Kramen till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

24 augusti 2011 23:19

En riktig kaffemoster har du varit i dag, mycket kaffe så blir man piggelin. Roligt att få en klocka, grattis till den. Regn här i dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

25 augusti 2011 00:24

Här har dimman lagt sig rätt tjock ett par kvällar tillbaka,och är kvar ett bra tag på morgonkvisten,men sen blir det rätt hyffsat väder :) ..
Hehe mkt kaffe,själv dricker jag ej den drycken.
Kul att få en klockan :) Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
attis

attis

25 augusti 2011 07:21

Gomorron vännen. Vad skoj att få så fin present. är blev det kaffe i omgångar i går oxå. Det kändes i magen på kvällen . Ha det bäst.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
Lena

Lena

25 augusti 2011 09:25

Godmorgon!
Så trevligt med lite kaffe gäster på morgonen:)Idag är det regn och grått här.Och visst är hösten på väg.Du kokar kaffe du med.Ja det är så gott.
Ta hand om dig min vän.
Kram!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

25 augusti 2011 11:08

Ja det känns allt att hösten närmar sig, men det kan ju också vara fin

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

26 augusti 2011 17:36

En härlig dag i dag och det ska visst bli fint i morgon också. Sen får man väl inrikta sig på hösten. Har köpt varma strumpor i dag för jag fryser om fotlederna väldigt lätt.
Visst är man datorberoende men det är så roligt med alla bloggvänner. Jag har inte fått ordning på mina foton och det retar mig.
Vilket program använder du?
Ska klä om mig nu för vi ska gratta Rebecka som blir 14 år.
Trevlig helg vännen önskar jag dig.
Kram
Love.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards