Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Tillbaka igen!

Av Lillis - 26 augusti 2011 16:34

      Nu är jag tillbaka med nya tag, måste nog säga att gårdagen och nästan hela

      dan i dag utan dator har varit jobbig och tråkig, så blir jag även rädd att jag

      har blivit så beroende av datorn så jag har gått omkring som en osalig ande.

      Inget ont som inte har någor gott med sig, Det goda är ju att snabeldraken

      fått kommit fram och även mina små fiskar har fått rent i sitt krypin.

      Det var något med Windows som slutat att fungera men nu ska allt fungera

      igen och glad är jag

      I dag så har vi så varmt och skönt riktig högsommar värme

         EN SKÖN FREDAG KVÄLL ÖNSKAR JAG ER ALLA

 
 
solan

solan

26 augusti 2011 16:47

Skönt att du är tillbaka,nu är ordningen återställd :)
Jag/vi har haft städning av garderober i dag.Fick i hop 6 kartonger med avlaggda kläder.Hoppas nån hjälporg.vill ha dom...annars blir det tippen.
Ha en skön helg.Själv så ska jag ,som vanligt,dansa i kväll.Kramen

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 augusti 2011 16:58

Det var som turvar inget större fel vad jag förstår och gott var det. Fick en uppdatering för några dagar sedan som i vissa lägen ställde till det för mig, så jag fick göra en systemåterställning och då blev allt ok, inget ovanligt faktiskt.
Vilken tropikvärme det är i dag, mulet men kvavt så in i bängan 27,4 grader och förra natten 21,3.
Ha en fin em.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

26 augusti 2011 17:00

Häääääärligt att du är på banan igen. Visst är man beroende av sin dator det är inte kul när den blir sjuk. Jag vet hur det är fytusan.
Hoppas det inte vart en dyr sjukhusvistelse för den...hahahahaaaaaa

Visst e det ett härligt väder ute helt underbart!

Ha nu en fin fredagskväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

26 augusti 2011 17:02

visst saknar man datan så snart den inte fungerar, man har ju sina bloggvänner där och vill inte vara utan dem, skönt att det fungerar igen :)
här är det också riktig sommarvärme idag, så härligt
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maggan

Maggan

26 augusti 2011 17:15

Men gu va tokigt det var utan dej! Välkommen tillbaka!Visst är man beroende av sin dator. Den är som jag säger en god vän.Jag förstår att du kände dig manad att göra något annat nyttigt i stället då. Som sagt inget ont som har något gott med sig.
Så nu vill jag inte höra talas om att du ska lägga ner din blogg.
Här skiner solen och har gjort så hela dagen.Jag sitter o njuter på min balkong med ett glas rött. Så om en stund blir det att klämma i sig svamp-mackorna.
Kram min vän och ha en riktig mys-fredag nu.SKÅL

http://bloggplatsen

 
Maria

Maria

26 augusti 2011 17:30

Jo du det har jag märkt nu när jag inte kunnat använda datorn att ett visst beroende finns. Det är riktigt varmt o skönt nästan lite kvalmigt men man får njuta så länge det varar.
Ha en bra helg/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

26 augusti 2011 19:06

Välkommen tillbaka ;) ...
Jodu bra mkt man är beroende av sin dator :D jag skulle dö bokstavligen utan den , haha då är det illa;)
Hoppas du och din fina misse får en trevlig helg!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

26 augusti 2011 19:31

Ja men så är det.Man måste kika in i skärmen varje dag hehe!Vilken tur att du fick den fixad så snabbt.Inte kan vi vara utan datorn Lillis:))
Och du har pysslat en hel del idag:)det är väl skönt att det är gjort.
Nu ska du ha en mysig och skön Fredags kväll vännen.Kramar om dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

26 augusti 2011 21:08

Visst är det läskigt vilka vanor man skaffar sig, vanor som blir till ett beroende *asg* Fast vad gör det, det är ju inte någon som blir lidande av att du uppför dig illa på något sätt :) En härlig helg till dig vännen & du, gött att du har fått tillbaka din dator!
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 augusti 2011 22:28

Man hoppas ju att hela helgen blir minst lika varm. Jag är databeroende. Men har blivit tvungen att dra ner. Det tar alldeles för mycket kraft att hinna med jobb och övrigt liv. Men datorn slår man ändå på varje dag :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

agge

27 augusti 2011 10:20

Så bar att du är tillbaka igen nu då. Tråkigt när datorn strejkar...
Oj vad varmt vi har det , just nu

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards