Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Blandad kompott

Av Lillis - 28 augusti 2011 10:55

      Moln men solen försöker att titta fram men det vill sig inte riktigt.

      Vaknade i natt av att blixtarna avlöste varandra och det dundrade

      på som bara sjutton och fy så läskigt det var, spöregnade gjorde

      det oxå, så nu har det regnat från och till under hela förmiddan.

      På eftermiddagen så ska jag gå hem och gratta Carinas sambo

      J som fyller 50 år i dag, hipp hipp hurra, så det ska bli så

      trevligt och roligt

         EN BRA SÖNDAG TILL ER ALLA

 
 
ansepanse

ansepanse

28 augusti 2011 11:35

kul att gå på födelsedagsfirande, du får gratulera 50-åringen från mig
en fin söndag till dig vännen - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

agge

28 augusti 2011 12:26

Ja, det var ett jäkla väder. Det blixtrade i ett. Ha en bra dag

kram

 
Maggan

Maggan

28 augusti 2011 13:32

Här var också ett intensivt regnande i natt ,men ingen åska som tur var.Nu skiner solen men det blåser emellan skurarna. Jag överväger en promenad om det lyckas hålla oppe så länge.
Ha en skön söndag du också vännen. Kram!

http://bloggplatsen

 
malin

malin

28 augusti 2011 18:09

Vid halfyra tiden vakna både jag och mamma av att åskan dundrade på som sjutton! Och jag har aldrig i hela mitt liv sett så många blixtrar som avlöste varandra,tyckte det var riktigt läskigt jag också!
Regnat till o från hela dagen även här,nyss kom världens skur och det är mörkt runt om!
Stor kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

28 augusti 2011 19:11

Skoj med ett litet 50 årskalas! Här var det busväder i morse med men vi slapp åskan (tack o lov). Lite åskrädd är man nog!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

28 augusti 2011 22:33

Usch din tackar, jag vet ju hur skrajsen du är för ovädret. Nästa gång, säg åt vädret att fara över till mig istället, jag är ju förtjust i denna typen av oväder, så jag tycker att det skall vara här istället, visst?! Grattis till jubilaren!
Kramen till dig :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
irja

irja" title="http://Talisten.bloggplatsen.se]irja[/url]" target="_blank">Talisten.bloggplatsen.se]irja[/url]

28 augusti 2011 23:06

Kära Lillis....
Vakna till en strålande sol,underbart,men innan dagen hade övergått till eftermiddag, börja molnen hopa sig och himmlen blåa färg övergick mer och mer i grått, vänta mig värdens åskoväder, och vi som skulle sitta ute och grilla ,,, några droppar regn det var allt va vi fick,,, så kvällen sluta runt grillen,,,man vill ju ta vara på de sista jumma augusti kvällarna.... Åskoväder har inte vi haft på länge, det var i början av sommaren.....och tur är väl det,för jag är lika åskrädd som du, min vän....
Hoppas du får bättre nattsömn i NATT,,,Sov så gott....
KramiZar från din vän IA....

http://40- Talisten.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

28 augusti 2011 23:22

Roligt med kalas hoppas det blev trevligt. Åskan hördes här hemma hela dagen men långt bort va den. Tur inte den kom hit. Ha en bra måndag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Spanaren

Spanaren

29 augusti 2011 08:08

Hej!
Tack för att du röstar åå Sokko varje dag :-)
Bra att det fixade sig så snabbt med din dator!
Fin bild här under detta inlägg ... gillar :-)
Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards