Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Besviken!

Av Lillis - 31 augusti 2011 08:11

      En dimmig och grå morgon, får hoppas att detta lättar under dagen.

      Jag trodde att bloggen var ett ställe man kunde skriva ner sina

      tankar och funderingar och även vad man har för sig, men tydligen

      så hade jag så fel. Jag hoppar aldrig på en annan människa och då

     vill inte jag heller bli påhoppad. Det är sådant här som får mig att

     vilja sluta med bloggen, kanske är jag för känslig och tar åt mig av

     saker.

     Men jag har ju fått så många fina bloggvänner som betyder så

     mycket för mig och får mig att må bra. Så jag får väl ta mig en

     funderare på om jag ska fortsätta eller ej

               TACK FÖR ATT NI FINNS DET BETYDER MYCKET

 
 
Corina

Corina

31 augusti 2011 08:35

Jag har slutat bry mig i knasiga kommentarer....och raderar de fåniga. Klart man ska kunna skriva om det man vill på sin blogg utan att bli påhoppad ! Att man lämnar en kommentar är väl en sak och framför sina åsikter, men man kan framföra på olika sätt.Kram till dig!

http://corina.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

31 augusti 2011 09:09

Lilliemor...fortsätt du att BLOGGA!!! Tråkigt om/när du blir "påhopppad". Det kan inte vara kul!!!
Men gör som Corina skriver..radera..och försök att inte bry dej!!!
Ta till dej och kom ihåg aLLA positiva kommentarer du får..och ALLA NYA GODA VÄNNER du fått...TACK VARE Bloggen!!!
Det överväger det negativa!!!!
Många kramar till dej Lilllemor!!! nskar dej en fin dag..med solen framme också..förhoppningsvis!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maggan

Maggan

31 augusti 2011 09:12

Det är ju detta som är så tråkigt med att blogga om någon inte gillar det man skriver. Då kan de ju låta bli att skriva dumma saker och låta bli att läsa helt enkelt.
Jag förstår dig,men jag skulle sakna dig och din blogg om du slutar.
Kram min käre gode vän.

http://bloggplatsen

 
agge

agge

31 augusti 2011 09:15

Ja, detta är nackdelen med att blogga. Att det man skriver inte faller alla i smaken. Tråkigt men sant. Det är bara att försöka sätta sig över elaka kommentarer och fortsätta med det man gör.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

31 augusti 2011 10:23

Men vad har hänt?!?!
Du som är som ett solsken och sprider så mycket värme ... hur kan du bli påhoppad?!?!
Var med oss ... dina riktiga vänner och framför allt fortsätt med att blogga/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

31 augusti 2011 12:37

Det här med skitkommentarer på bloggar är bara att skaka av sig, skulle jag ta åt mig av vad som skrivs i kommentarerna skulle min blogg varit avlägsnat för länge sedan. Bara att radera och glömma bort allt det dumma. Spärra ID-nummret på dumma kommentatörer.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

31 augusti 2011 13:56

Påhopp och elaka kommentarer har jag också fått emellanåt men jag raderar och tänker som så att INGEN ska få mej att sluta blogga.....tänk så du också Lillemor.Dina blogginlägg är så oskyldiga och fina så jag fattar inte att någon kan störa sej på dom,men det finns ju folk till allt som man brukar säja.Skaka nu av dej den dumma kommentaren och ta nya tag även om du känner dej ledsen......jag vet precis hur du känner dej!

Stor kram från en sann vän:)

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 augusti 2011 17:30

nej sluta inte blogga finaste vännen, bry dig inte om att någon, några skriver elaka kommentarer, sådana människor finns och kommer alltid att finnas, låt dem inte vinna, visa att du inte bryr dig genom att fortsätta att blogga annars vinner de ju
bamsigaste kramarna vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

31 augusti 2011 18:14

Vad har du u råkat ut för Lillis ? :O vad det än är så skaka av dig och ta inte åt dig,bloggen är din och du skriver vad du vill och det ska ingen annan säga ngt negativt om,absolut inte!
Stå på dig och jag hoppas du inte slutar blogga för du lämnar ett enormt stort tomrum efter dig här på bloggplatsen då!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

31 augusti 2011 21:15

Men vad är det för en dum person som hoppat på dig? Det finns tyvärr såna, det är inte så lätt att skaka av sig men vissa mår inte så bra. Tydligen så mår dom bättre av att hoppa på andra. Du vet att det går att blockera ip adresser. Du kan bli av med dom du inte vill ha kommentarer av. Förstår att du känner som du gör men jag hoppas inte du slutar blogga..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

31 augusti 2011 21:46

Hej vännen
Jag förstår dig.
Har oxå fått dumma kommentarer på min kattblogg och även min egen blogg.
Jag raderade dom.
Finns som sagt folk till allting :(
Bry dig inte om dom.
Jag var oxå en gång på väg att stänga min blogg, och fortsätta på katternas blogg istället, men jag gjorde som vissa sa, att jag inte skulle bry mig, så tills vidare har jag kvar min blogg. Får se längre fram hur jag gör.

Stor kram till dig

/Gunilla


http://gunillaskatter.blogg.se

 
Lena

Lena

31 augusti 2011 21:49

Neeeeeej du får inte lägga ner din blogg.Sånt där struntar man i och går vidare.Man har rätt att skriva vad man vill.Det gör ju jag fniss(du vet).Ta inte åt dig något.Ge bara svar på tal.
Kramar om dig.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Spanaren

Spanaren

1 september 2011 08:42

Det pratas så mycket om det just nu i tv ... om hur fel det är att anonyma personer vräker ur sig saker och ting. Det införs nu (om jag fattade det rätt) att man loggar in med sin facebooks identitet (riktiga förnamn och efternamn) för att få ge kommentarer i ex. kvällstidningar och tv plus mycket annat.
Vett & Etikett är ett måste och det är fegt att vara anonym och sprida negativa energier.

Jag blir glad av att läsa om alla positiva energier som har mött upp dig goa Lillis i detta inlägg.

Godheten ska alltid vinna - din vän Spanaren.
/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards