Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Fredag igen!

Av Lillis - 14 oktober 2011 12:10

      Har gjort som jag alltid gör på fredagarna varit och handlat hem

      lite ätbart inför helgen, så nu är det avklarat.

      I morse så hade vi minusgrader hos mig, lite svårt att veta vad

      man ska sätta på sig nu, vill ju inte börja med en tjock vinter jacka

      redan för då fryser jag väl ihjäl i vinter och det är alltid lika svårt

      att veta.

      När jag kom hem från affären så dök Hasse upp och ville ha en kopp

      kaffe och så blev det även en liten pratstund

            EN BRA FREDAG TILL ER ALLA  

 
 
Malin

Malin

14 oktober 2011 14:34

Oj du det var mkt löv som fallit till marken,inte så mkt här ännu men oj vad hösten kommit längre i uppsala såg jag igår till exempel =)
Önskar dig en fin helg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

14 oktober 2011 15:20

Minus hos oss nu på morgonen också....ska man vara ute blir det långkalsonger för min del och en extra tröja i min höstjacka (softshell). Ha en härlig helg !

http://corina.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

14 oktober 2011 15:40

vi hade också minusgrader imorse, jag har en lite tunnare vinterjacka nu och den tycker jag räcker än så länge :)
Sv: jag tycker inte alls om Bard men vill inte missa Idol för den sakens skull, jag tycker att ungdomarna är så duktiga och det är roligt att få följa deras utvecklingen
bamsekramar och en mysig fredagskväll till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

14 oktober 2011 16:51

Här var det mycket löv.Kläder ja man vet verkligen inte... men bäst att ta på sig så man inte fryser, sedan beror det nog på, om man ska ut på promenad eller gå i affärer. Visst var det kallt i morse -3,1 tror jag bestämt att det var.
En fin fred till dig

http://annemon.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

14 oktober 2011 17:42

Här är det oxå ganska kyligt, men det var skönt i solen iaf.
vi tog oss en liten åktur och hade fika med oss.
Får passa på när det är fint väder.

Ha en trevlig helg
Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
kristina

kristina

14 oktober 2011 21:28

Här är det så kallt men solen skiner. Det var 5- i natt.
Ha en riktigt mysig helg och goa kram ar från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

14 oktober 2011 22:54

Här var också så kallt i morse och har varit hela dagen. Jag tog på en tunnare vinterjacka idag för jag frös så dant.
Hoppas du får en skön helg vännen . Kram!

http://bloggplatsen

 
Ninz

Ninz

14 oktober 2011 23:11

Mysigt med helg igen :) Njut i massor vännen :D
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

14 oktober 2011 23:29

Här är det åter frost nu i natt. Jag har tagit fram min vinterjacka, men tagit av huvan. Tror det är nu vi fryser eftersom vi måste vänja oss vid kylan för att slippa frysa. Jag tror att denna jacka också fungerar när vintern kommer. Ser många ute ny med vinterjackor, flera har mössor och handskar också. så klä dig så du inte fryser.
Ha en fortsatt fin helg.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

15 oktober 2011 09:53

Ja nu är snart vintern här på allvar. Jag gillar inte kylan men snö är vackert.
När våra yngsta barnbarn som inte har någon Mormor eller mofar blir lite större. har vi tänkt " Om gud vill och byxorna håller" vistas på Gran Canaria från 1 nov till 1 april med den som lever får se tanken är när vi fyllt 75 båda två. Ha de bra i helgen ram Anita
PS det går inte att klicka på dig där du kommenterat kanske du skrivit fel adress där kolla DS

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

15 oktober 2011 10:14

ja som du vet så tillbringade jag hela dagen i E-tuna igår.
Önskar dig en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards