Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Lillis - 7 april 2011 11:49

   Efter en regnig natt och mulen morgon så försöker solen leta sig fram

   mellan molnen. Det blåser som bara sjutton ute.

   Fortsatte att leta efter rumsgardiner i dag,och kan ni tänka er att i

   dag så hittade jag dom, men så typiskt dom fanns inte hemma i Panel

   så nu skulle dom beställa åt mig så i slutet på nästa vecka får jag

   gardinerna. Men det gör inget då hinner jag tvätta av fönstren i lugn

  och ro.

  Nu ska jag gnälla lite, känner mig trött och sliten men jag förstår inte

  varför, kanske så behöver jag gå på en hälsokontroll.


                        DRÖM OM MORGONDAGEN.

                                MINNS GÅRDAGEN.

                                   LEV I DAG.

    En bra dag till er alla      

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards